Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Здобутки в галузі освіти в Україні. Система освіти сучасної України.

 

 

Позитиви:

v з 1990 року українізація системи освіти (навчання і підручники рідною мовою). Координаційним науковим центром у цій галузі виступає інститут українознавства (на базі Київського університету імені Т.Г. Шевченка) – він проводить щорічні міжнародні конференції. Розроблені концепції національної системи освіти, концепція школи нової генерації – української національної школи – родини, стандарт навчально - інтегративного курсу українознавства, програми, посібник з українознавства;

v у системі освіти в Україні намітилася чітка диференціація навчальних закладів, відійшли від єдиного типу школи, відкриті школи нового типу, були тільки державні навчальні заклади;

v система освіти в Україні стала відкритою, демократичною, відбувається обмін фахівцями, студентами;

v Розпочали розв’язувати проблему соціального захисту педагогічних працівників.


3. Стратегічні завдання розбудови освіти:

§ особистісна орієнтація освіти;

§ створення однакових можливостей у здобутті якісної освіти;

§ подальший розвиток україномовного, культурного, освітнього простору; 75% дітей навчаються українською мовою; всі останні обов’язково вивчають держану українську мову;

§ забезпечення освітніх запитів національним меншинам;

§ впровадження інформаційних технологій. На сьогодні 54% міських середніх шкіл комп’ютеризовано, а 45% - сільських;

§ використання наукових результатів як бази і змісту освіти;

§ інтеграція української освіти у європейський та світовий освітні простори.

Одне з важливих завдань – це приєднання до болонського процесу. 19 червня 1999 року у Болонії була підписана спільна декларація європейськими міністрами освіти. Згідно з нею була запропонована така модель вищої освіти в країнах Європи:

§ двоступенева система освітньо – кваліфікаційних рівнів за схемою:

бакалавр (3 роки навчання);

магістр (3 роки);

післядипломна освіта, яка буде давати змогу здобути науковий ступінь (доктора наук);

МНіОУ розроблено форму додатку до диплому європейського зразка. У перспективі: крім національного диплому видавати міжнародний єдиного для Європи зразка, який буде визнаватися у всіх країнах Європи.

Запровадження системи академічних кредитів.

Планується 50% і навіть більше навчального матеріалу відводити на самостійне опрацювання студентами. Розробка індивідуальних графіків навчального процесу та індивідуальних програм. Введення інституту викладачів – кураторів індивідуальних програм. Навчальний процес визначено в таких межах:

- бакалавр – не більше 30 годин на тиждень;

- спеціаліст – 24 години;

- магістр – 18 годин.

У другій половині дня – індивідуальні завдання,

консультації. Введення індивідуально – дослідних завдань.

Шкала оцінювання студентів:

«відмінно» - 90 – 100 балів (A);

«добре» - 75 – 89 балів (BC);

«задовільно» - 60 – 74 бали (DE);

«незадовільно» (необхідно) – 35 – 59 балів (FX);

«незадовільно» (обов’язково) – 1 – 34 бали (F);

FX - «незадовільно» - необхідно виконати додаткову роботу;

F - «незадовільно» - подальша додаткова робота.

 

 




Переглядів: 535

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.