Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Г) усі відповіді вірні.

Тема 6.

 

1.У загальному випадку виділяють такі основні види ефектів інноваційної діяльності:

а) економічний ефект,науково-технічний ефект, соціальний ефект, інноваційний ефект;

б) економічний ефект, науково-технічний ефект, науковий (пізнавальний) ефект, соціальний ефект, екологічний ефект;

в) економічний ефект,науково-технічний ефект, інноваційний ефект, науковий (пізнавальний) ефект;

г) економічний ефект,інноваційний ефект, науковий (пізнавальний) ефект, соціальний ефект, екологічний ефект.

 

2. Науково-технічний ефект оцінюється показниками:

а) підвищення науково-технічного, організаційного рівня виробництва; зростанням кількості і статусу науково-технічних публікацій;

б) можливим масштабом використання (застосування), кількістю зареєстрованих охоронних документів; зростанням іміджу товаровиробника;

в) збільшенням частки нових технологій, у т.ч. інформаційних; підвищенням рівня автоматизації, механізації й роботизації виробництва; підвищенням конкурентоспроможності підприємства і його продукції;

Г) усі відповіді вірні.

3.Економічний ефект оцінюється показниками:

а)збільшення прибутку, зменшення витрат, збільшення цін, підвищення конкурентоспроможності;

б) використання інновацій, збільшення прибутку, зменшення витрат, підвищення конкурентоспроможності;

в) економії часу, отримання (зростання) прибутку, зменшення витрат;

г) усі відповіді вірні.

4.Науковий (пізнавальний) ефект проявляється у вигляді:

а) темпів розвитку певних галузей науки, виникнення нових галузей чи нових напрямків у традиційних галузях;

б) прирощення наукових, науково-технічних та інших знань щодо закономірностей розвитку природи і суспільства;

в)зростання кількості наукових публікацій та посилань на публікації в наукових працях вітчизняних чи іноземних науковців, використання нових знань у практичній діяльності підприємств і установ тощо (для прикладних галузей науки);

г) усі відповіді вірні.

5. Соціальний ефект оцінюють такими показниками:

а) покращення умов праці працівників;приріст доходів персоналу;

б) зміни в структурі персоналу з погляду рівня кваліфікації, співвідношення чоловіків і жінок тощо; покращення стану здоров’я персоналу;

в) збільшення тривалості вільного часу при зменшенні тривалості робочого часу без зменшення чи зі збільшенням рівня оплати праці і т.п.

г) усі відповіді вірні.

6. Скільки категорій ризиків:

а) три;

б) чотири;

в) п`ять;

г) два.

7. До другої категорії ризику відноситься:

а) відомий ринок, відомий продукт – незначні модифікації продукту;

б) відомий ринок, новий продукт – просування нового продукту;

в) новий ринок, відомий продукт – репозиціювання товару, освоєння нового ринку;

г) новий ринок, новий продукт – диверсифікація ринків і продуктів.

 

8. Для інноваційних проектів з високим ступенем ризику застосовують методи його зниження. Основними з них є наступні:

а) страхування розподіл ризику, об'єднання ризиків;

б) диверсифікація;

в) збір додаткової інформації, резервування коштів на покриття непередбачених витрат;




Переглядів: 331

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.