МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Г) усі відповіді вірні.Тема 6.
1.У загальному випадку виділяють такі основні види ефектів інноваційної діяльності: а) економічний ефект,науково-технічний ефект, соціальний ефект, інноваційний ефект; б) економічний ефект, науково-технічний ефект, науковий (пізнавальний) ефект, соціальний ефект, екологічний ефект; в) економічний ефект,науково-технічний ефект, інноваційний ефект, науковий (пізнавальний) ефект; г) економічний ефект,інноваційний ефект, науковий (пізнавальний) ефект, соціальний ефект, екологічний ефект.
2. Науково-технічний ефект оцінюється показниками: а) підвищення науково-технічного, організаційного рівня виробництва; зростанням кількості і статусу науково-технічних публікацій; б) можливим масштабом використання (застосування), кількістю зареєстрованих охоронних документів; зростанням іміджу товаровиробника; в) збільшенням частки нових технологій, у т.ч. інформаційних; підвищенням рівня автоматизації, механізації й роботизації виробництва; підвищенням конкурентоспроможності підприємства і його продукції; Г) усі відповіді вірні. 3.Економічний ефект оцінюється показниками: а)збільшення прибутку, зменшення витрат, збільшення цін, підвищення конкурентоспроможності; б) використання інновацій, збільшення прибутку, зменшення витрат, підвищення конкурентоспроможності; в) економії часу, отримання (зростання) прибутку, зменшення витрат; г) усі відповіді вірні. 4.Науковий (пізнавальний) ефект проявляється у вигляді: а) темпів розвитку певних галузей науки, виникнення нових галузей чи нових напрямків у традиційних галузях; б) прирощення наукових, науково-технічних та інших знань щодо закономірностей розвитку природи і суспільства; в)зростання кількості наукових публікацій та посилань на публікації в наукових працях вітчизняних чи іноземних науковців, використання нових знань у практичній діяльності підприємств і установ тощо (для прикладних галузей науки); г) усі відповіді вірні. 5. Соціальний ефект оцінюють такими показниками: а) покращення умов праці працівників;приріст доходів персоналу; б) зміни в структурі персоналу з погляду рівня кваліфікації, співвідношення чоловіків і жінок тощо; покращення стану здоров’я персоналу; в) збільшення тривалості вільного часу при зменшенні тривалості робочого часу без зменшення чи зі збільшенням рівня оплати праці і т.п. г) усі відповіді вірні. 6. Скільки категорій ризиків: а) три; б) чотири; в) п`ять; г) два. 7. До другої категорії ризику відноситься: а) відомий ринок, відомий продукт – незначні модифікації продукту; б) відомий ринок, новий продукт – просування нового продукту; в) новий ринок, відомий продукт – репозиціювання товару, освоєння нового ринку; г) новий ринок, новий продукт – диверсифікація ринків і продуктів.
8. Для інноваційних проектів з високим ступенем ризику застосовують методи його зниження. Основними з них є наступні: а) страхування розподіл ризику, об'єднання ризиків; б) диверсифікація; в) збір додаткової інформації, резервування коштів на покриття непередбачених витрат; Переглядів: 331 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|