Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ БІЛЕТІВ.

 

1. Поняття електричних навантажень.

2. Визначення середніх навантажень.

3. Визначення середньоквадратичних навантажень.

4. Показники графіків електричних навантажень.

5. Визначення розрахункових навантажень за допомогою методу упорядкованих діаграм.

6. Визначення розрахункових навантажень за допомогою статистичного методу.

7. Інерційний метод розрахунку електричних навантажень.

8. Метод розрахункових коефіцієнтів.

9. Способи визначення ефективного числа приймачів.

10. Розрахунок навантажень з врахуванням рівнів СЕП.

11. Вибір схеми цехової електричної мережі.

12. Вибір напруги живлення електричної мережі.

13. Конструктивне виконання цехових електричних мереж.

14. Сумісне живлення силового і освітлювального навантаження.

15. Вибір режиму роботи нейтралі цехових електроприймачів.

16. Вибір кількості цехових трансформаторних підстанцій.

17. Вибір потужності цехових трансформаторних підстанцій.

18. Вибір перерізу проводів, кабелів, шинопроводів за нагрівом.

19. Вибір перерізу проводів, кабелів, шинопроводів за економічною густиною струму.

20. Вибір перерізу проводів, кабелів за втратою напруги.

21. Загальні принципи побудови схем внутрішньозаводського електропостачання.

22. Вибір раціональної напруги розподільчої мережі.

23. Вибір місця встановлення РП, ГПП, ГРП, ПГВ.

24. Визначення зон збільшення річних розрахункових приведених затрат при зміщенні ГПП (ГРП) з зони розсіяння.

25. Визначення місцезнаходження ГПП (ГРП) з врахуванням динаміки системи електропостачання.

26. Як здійснюється вибір трансформаторів для ГПП?

27. Компенсуючі пристрої для реактивних навантажень.

28. Статичні конденсатори, як джерела реактивної потужності.

29. Cинхронні двигуни і генератори, як джерела реактивної потужності.

30. Синхронні компенсатори, як джерела реактивної потужності.

31. Передача реактивної потужності через мережу.

32. Заміна мало завантажених асинхронних двигунів двигунами меншої потужності, як спосіб підвищення коефіцієнту потужності.

33. Пониження напруги в мало завантажених двигунів, як спосіб підвищення коефіцієнту потужності.

34. Обмеження неробочого режиму працюючих асинхронних двигунів, підвищення якості ремонту АД, заміна трансформаторів, як способи підвищення коефіцієнту потужності.

35. Вибір компенсуючих пристроїв для компенсації реактивної потужності.

36. Розміщення компенсуючих пристроїв в мережах підприємства.

37. Режими роботи компенсуючих пристроїв.

38. Компенсація реактивної потужності в електричних мережах загального призначення напругою до 1кВ.

39. Компенсація реактивної потужності в електричних мережах загального призначення на напрузі 6-10 кВ.

40. Тарифи на електричну енергію.

41. Основні техніко-економічні показники.

42. Використання техніко-економічних розрахунків при проектуванні СЕП.

43. Використання техніко-економічних розрахунки при реконструкції СЕП.

44. Електробаланс підприємства, як основний метод планування електропостачання промислових підприємств.

45. Врахування витрат і втрат електроенергії, при складанні електробалансу.

46. Методика визначення втрат електричної енергії в електроустановках промислових підприємств.

47. Навести приклад складання електробалансу.

48. Вплив електробалансу промислових підприємств на економію електричної енергії.

49. Основні положення надійності електропостачання..

50. Визначення збитків від перерви електропостачання (безпосередні збитки від порушення електропостачання).

51. Визначення додаткових збитків від порушення електропостачання згідно поділу споживачів на групи в залежності від структури додаткових збитків.

52. Визначення параметру потоків відмов, при оцінці ймовірного часу порушення електропостачання.

53. Визначення середнього часу напрацювання, при оцінці ймовірного часу порушення електропостачання.

54. Визначення часу відновлення після відмови електропостачання, при оцінці ймовірного часу порушення електропостачання.

55. Визначення основних показників надійності для резервованих і нерезервованих систем.

56. Визначення ймовірності перерви електропостачання.

57. Визначення середньої кількості недоотриманої електроенергії при перерві електропостачання.

 

 


Читайте також:

  1. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  2. ДЕРЖАВНІ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЗМІСТ ОСВІТИ
  3. ДО ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ БІЛЕТІВ
  4. ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА ТА ЇЇ ЗМІСТ.
  5. ЗАВДАННЯ, ЗМІСТ І ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В АРХІВНИХ УСТАНОВАХ
  6. ЗМІСТ АНАЛІЗУ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ
  7. ЗМІСТ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
  8. ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ
  9. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
  10. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
  11. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення ймовірності перерви електропостачання і середньої кількості недоотриманої електроенергії. | Четвертим елементом професійної орієнтації є професійна адаптація.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.