Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самостійна робота

з/п Назва теми Кількість годин
1. Об’єкт, предмет і метод науки логіки.
2. Мислення і мова.
3. Семіотичний характер логіки.
4. Поняття як форма мислення. Основні логічні закони.
5. Висловлювання як форма мислення. Умовивід як форма мислення.
6. Доведення та спростування. Логічні основи ведення суперечки.
7. Практична логіка. Логіка та управлінські дії.
Всього за навчальним планом

Індивідуальні завдання

 

Індивідуальні завдання студенти виконують у формі рефератів за такими темами:

1. Мова як репрезентант мислення і міркування.

2. Логіка висловлювань – вчення про складні судження.

3. Мова логіки висловлювань.

4. Гіпотеза: визначення, структура і види.

5. Логічні парадокси.

6. Здатність мислити логічно: переваги та недоліки.

7. Логіка в Давній Індії та Давньому Китаї.

8. Логіка Давньої Греції.

9. Середньовічна логіка.

10. Логіка у моїй майбутній професії.

11. Логічні основи переконання.

12. Логіка і мистецтво полеміки.

13.Логічна теорія стоїків.

14. Проблема істини у софістів.

15. Філософська логіка.

16. Логічні основи аргументації.

17. Елементи теорії імен.

18. Новаторські ідеї логіки Ф.Бекона.

19. Поняття «інтенсіонального» та «екстенсіонального» контексту.

20. Функціональний аналіз у логіці.

21. Сучасна формальна логіка – другий етап у розвитку логіки як науки.

22. Силогістика та метод аналітичних таблиць.

23. Поняття «культура мислення».

24. Ім’я, смисл, значення.

25. Парадокс іменування.

Методи навчання

Методи навчання – взаємодія між викладачем і студентами, під час якої відбувається передача та засвоєння знань, умінь і навичок від викладача до студента, а також самостійної та індивідуальної роботи студента.

Під час проведення визначених планом видів занять використовуються такі методи:

1. Під час викладення навчального матеріалу:

- словесні (бесіда, пояснення, розповідь, інструктаж);

- наочні (ілюстрування, демонстрування, самостійне спостереження);

- практичні (вправи, практичні роботи, дослідні роботи).

2. За організаційним характером навчання:

- методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності;

- методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності;

- методи контролю та самоконтролю у навчанні;

- бінарні (поєднання теоретичного, наочного практичного …) методи навчання.

3. За логікою сприймання та засвоєння навчального матеріалу: індуктивно-дедукційні, репродуктивні, прагматичні, дослідницькі, проблемні тощо.




Переглядів: 337

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.