МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Самостійна робота
Індивідуальні завдання
Індивідуальні завдання студенти виконують у формі рефератів за такими темами: 1. Мова як репрезентант мислення і міркування. 2. Логіка висловлювань – вчення про складні судження. 3. Мова логіки висловлювань. 4. Гіпотеза: визначення, структура і види. 5. Логічні парадокси. 6. Здатність мислити логічно: переваги та недоліки. 7. Логіка в Давній Індії та Давньому Китаї. 8. Логіка Давньої Греції. 9. Середньовічна логіка. 10. Логіка у моїй майбутній професії. 11. Логічні основи переконання. 12. Логіка і мистецтво полеміки. 13.Логічна теорія стоїків. 14. Проблема істини у софістів. 15. Філософська логіка. 16. Логічні основи аргументації. 17. Елементи теорії імен. 18. Новаторські ідеї логіки Ф.Бекона. 19. Поняття «інтенсіонального» та «екстенсіонального» контексту. 20. Функціональний аналіз у логіці. 21. Сучасна формальна логіка – другий етап у розвитку логіки як науки. 22. Силогістика та метод аналітичних таблиць. 23. Поняття «культура мислення». 24. Ім’я, смисл, значення. 25. Парадокс іменування. Методи навчання Методи навчання – взаємодія між викладачем і студентами, під час якої відбувається передача та засвоєння знань, умінь і навичок від викладача до студента, а також самостійної та індивідуальної роботи студента. Під час проведення визначених планом видів занять використовуються такі методи: 1. Під час викладення навчального матеріалу: - словесні (бесіда, пояснення, розповідь, інструктаж); - наочні (ілюстрування, демонстрування, самостійне спостереження); - практичні (вправи, практичні роботи, дослідні роботи). 2. За організаційним характером навчання: - методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності; - методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності; - методи контролю та самоконтролю у навчанні; - бінарні (поєднання теоретичного, наочного практичного …) методи навчання. 3. За логікою сприймання та засвоєння навчального матеріалу: індуктивно-дедукційні, репродуктивні, прагматичні, дослідницькі, проблемні тощо. Переглядів: 337 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|