Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які задачі ставить безвідривна практика з психології перед студентами 1 курсу?

Основні задачі, які практика ставить перед студентами:

 

· навчитись вести наукове спостереження за учнями, робити записи своїх спостережень;

 

· навчитись аналізувати та інтерпретувати факти спостережень;

 

· навчитись узагальнювати результати своїх спостережень, виявляти суттєве, характерне;

 

· навчитись виявляти логічні зв’ язки між психологічними особливостями учня і характером його навчальної діяльності;

 

· навчитись висувати і перевіряти гіпотези дослідження;

 

· навчитись підбирати діагностичні методики для більш глибокого дослідження учня;

 

· навчитись проводити психологічне діагностування за допомогою тестів/ анкет;

 

· навчитись аналізувати результати тестів/ анкет;

 

· навчитись робити узагальнюючі висновки про психологічні особливості досліджуваного учня.

 

 


РОЗДІЛ 2. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

 

Як оцінюється виконання безвідривної практики з психології?

Оцінка виставляється керівником практики на основі перевірки таких документів:

 

1. Щоденник спостережень за учнем,який включає в себе:

 

· записи неформалізованого спостереження;

 

· аналіз результатів неформалізованого спостереження;

 

· узагальнення результатів неформалізованого та формалізованого спостереження – виділення типових характерних рис особистості й поведінки учня та рис, які сприяють або перешкоджають його успішному навчанню і вихованню.

 

· формулювання припущення про те, який фактор має найбільший вплив на навчальну активність досліджуваного учня

 

· аналіз результатів тестування і висновки про те, чи підтвердилась гіпотеза

 

2. Діагностичні карти спостереження із аналізом результатів спостереження та висновками пророзвиток певних індивідуальних особливостей особистості учня.

 

3. Результати тестування (до яких обов’язково додається бланк тестування,заповнений рукоюучня) із числовою обробкою результатів, аналізом результатів та висновками про розвиток певних властивостей особистості учня.

 

4. Висновки про результати безвідривної практики,в яких студент узагальнює результатипроведеного дослідження.

 




Переглядів: 303

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.