МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Друковані та електронні джерела знань для викладання психології.Джерелом психологічних знань, які використовуються під час викладання психології є навчальна, наукова та науково-популярна література. Можуть також використовуватися електронні носії та бази даних, а також відеоматеріали. Оскільки викладання психології спрямоване на засвоєння знань та умінь в галузі наукової та практичної психології, тоді основними джерелами при розробці та проведенні навчальних курсів повинні бути публікації навчального та наукового характеру – книги та статті відповідного змісту та жанру. Матеріали науково-популярних книг та журналів, публіцистичні статті, художня, релігійна та езотерична література може використовуватися тільки в якості додаткових джерел для розкриття окремих питань курсу, підбору прикладів або ілюстративного матеріалу. Навчальна література у вигляді підручників та навчальних посібниківзазвичай є основним джерелом, на який спирається викладач. Важливими дидактичними критеріями підручника є: - систематизоване та узагальнене викладення відповідної навчальної дисципліни; - конкретність викладу, наявність необхідного та достатнього об’єму фактичного матеріалу; - коротка та лаконічна форма викладу; - доступна для відповідної категорії учнів форма викладу навчального матеріалу; - наявність методичного апарату ( інформаційного матеріалу, завдань для його закріплення, контрольні завдання, розвиваючі завдання), який повинен сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу; - широке використання різних видів наочності (художньої, схематичної, графічної, символічної). Проте є навчальні курси, по яким ще не існує підручників та посібників, тому викладач має спиратися тільки на наукову літературу. Наукова література у вигляді монографій, статей в наукових журналах та збірках наукових праць часто використовується викладачами психології у вищих навчальних закладах. На відміну від навчальних посібників вони є предметно-орієнтованими і не розраховані на навчальну мету. Вони відрізняються науковим стилем викладу і ставлять перед собою задачу – повідомлення наукових даних по будь-якій проблемі. Словники та довідники в певному ступені дають пояснення термінів, понять, галузей психології. Звертання до них доцільно при підготовці до навчального заняття, оскільки в них можна знайти типові визначення понять, класифікації явищ, опис основних психологічних закономірностей. Науково-популярні книги та статті також можуть використовуватися при підготовці та проведенні навчальн6их занять з психології як додаткові посібники. Вони містять доступний та ясний виклад будь-якої психологічної проблеми, які написані науково-популярною мовою і не передбачають, того що читач має володіти професійною психологічною термінологією, оскільки призначені для широкого кола. Завдання авторів такої книги – популяризація психологічних знань. Порівняно новим джерелом інформації з психології є Інтернет. Для успішного пошуку інформації в ньому важливо знати відповідні адреси сайтів та веб-сторінок.
Читайте також:
|
||||||||
|