МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
ПАС - попередження аварійних ситуаційППП - підвищення продуктивності праці ЗЗП - збереження здоров’я і працездатності СБНУП – створення безпечних і нешкідливих умов праці Де ЗТПЗ – запобігання травматизму та професійним захворюванням Поняття і предмет охорони праці. Охорона праці – предмет, завдання, складові частини, основні терміни Лекція 1-2 Організаційні питання - обсяг лекційного курсу – 8 год, або 4 лекцій - обсяг обов’язкових лабораторних робіт – 8 год, в т.ч. 4 лабораторних робіт - робочу програму з переліком контрольних питань і літератури – можна скопіювати на електронні носії - конспект лекції на електронному носії можна скопіювати в кінці кожної лекції
Ми приступаємо до вивчення предмета, який необхідний практично кожному. Перш, ніж розглянути поняття «охорона праці», згадаємо, що основою існування людства є праця – цілеспрямована діяльність людини та колективів людей, спрямована на створення матеріальних і духовних благ. З чисто фізіологічної точки зору праця – це витрачання людиною фізичної та розумової енергії. Ці блага потрібні для задоволення потреб людей. Причому, зауважте, праця є не лише необхідністю, але й потребою людини, умовою існування як окремого індивідуума, так і суспільства в цілому. Однак, найвища потреба людини – це її життя. Будь-яка діяльність людини завжди пов’язана із виникненням шкідливих і небезпечних чинників, причому перелік цих чинників для кожної професії є специфічним, але загальні підходи до усунення їх дії є завжди одинаковими. Тому виникає питання, як захистити людину в процесі її трудової діяльності. Вивчення загальних закономірностей захисту людей від дії шкідливих і небезпечних факторів і є предметом охорони праці. Основну мету охорони праці можна виразити наступною формулою: ОП =ЗТПЗ + СБНУП + ЗЗП + ППП + ПАС Для досягнення цієї мети потрібно вирішити дві групи завдань: - наукові(вивчення конкретних моделей «людина-техніка-виробниче середовище», виявлення небезпечних чинників, їх впливу на людину і т.п) - практичні (розроблення конкретних заходів захисту людини, створення безпечних умов праці і т.п) Вирішенням цих завдань займається наука «охорона праці» Читайте також:
|
||||||||||||||||
|