МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Методи контролю знань, умінь та навичок.Методи контролю навчально-пізнавальної діяльності – це способи одержання зворотної інформації про зміст та характер навчально-пізнавальної діяльності учнів, про рівень ефективності діяльності вчителя. В практиці роботи школи застосовуються такі методи контролю знань, умінь та навичок. I. Усне опитування учнів. Усне опитування – виявлення рівня знань учнів шляхом прямого контакту з ними під час бесіди. Етапи усного опитування: 1. Постановка вчителем питань (усних завдань). Види питань (завдань): - репродуктивні (“розповісти про ...”, “пояснити ...”, “охарактеризувати ...”); - реконструктивні (“знайти спільні властивості ...”, “чому ...”); - творчі (“скласти комплексну характеристику ...”, “скласти розповідь на тему: ... , використовуючи іншомовні слова”); - проблемні (Що могло б сказати кожне слово про себе, якби йому запропонували заповнити кунецьку анкету? 1) звідки походить; 2) вік; 3) сфера застосування). Різновид – відповіді на поставлені раніше запитання. 2. Підготовка учня до відповіді, виклад знань. 3. Корекція і самоконтроль викладених знань по ходу відповіді. 4. Аналіз та оцінювання відповіді. Форми усного опитування: - індивідуальне; - фронтальне. II. Письмове опитування – виявлення знань, умінь, навичок учнів шляхом самостійних письмових та графічних робіт. Види: - письмові завдання (з поданого тексту виписати погрупно слова, які належать до самостійних частин мови; відтворити основні етапи життя та діяльності Т.Г.Шевченка); - словникові диктанти; - вибіркові диктанти; - контрольні диктанти; - перекази; - твори; - графічні завдання: наприклад, 1) скласти зведену таблицю аналізу слів тексту за формою: слово, запитання, лексичне значення, граматичне значення, роль у реченні; 2) скласти схему ... . - текстова перевірка знань (газета). Види письмових робіт: - короткочасні (10-15 хвилин); - тривалі (1-2 уроки). III. Комбіноване опитування – одночасне поєднання різних форм та видів усного і письмового опитування: письмові завдання 4 учні, тексти – 2 учні, фронтальне опитування за опорним плакатом, робота з дидактичними картками. Ущільнене опитування. IV. Програмоване опитування. Суть полягає у пред’явленні учнів однакових вимог у процесі перевірки знань, що забезпечується застосуванням однакових по кількості і складності контрольних завдань. Аналіз відповідей та оцінювання знань здійснюється за допомогою перфокарт та контролюючих машин. Диференціювати завдання. V. Екзамени, заліки. Дидактичні вимоги до проведення екзаменів у школі: - організація передекзаменаційного повторення матеріалу (навчити систематизувати, узагальнювати матеріал, ознайомити з прийомами); - попереднє ознайомлення з переліком питань до екзамену; з вимогами до відповідей на екзамені; з наочністю, яку можна буде використовувати; - з метою психологічної адаптації необхідно показати, а не тільки розповісти як буде проходити екзамен (опитати по білетах кілька учнів, детально проаналізувати їх відповіді, навчаючи на кращих прикладах); - ознайомити з приміщенням, де буде проходити екзамен. Методика проведення екзаменів: - гігієнічні вимоги (чисте повітря, світло);вступне слово екзаменатора, директора, завуча (порядок проведення екзамену, правила поведінки, побажання успіху);порядок здачі екзамену (хто хвилюється - перший); - уважно слухати відповіді, не перебивати, не нав’язувати своєї логіки відповіді; - тривалість усної відповіді 10 хвилин (6 клас) – 20 хвилин (11 клас); - на письмових екзаменах дозволити користуватися текстами (без критичних матеріалів); - оцінювання (проблемне запитання: Яка оцінка є вирішальною – річна чи екзаменаційна?).
Переглядів: 3059 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|