Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які з наведених понять є засобами виховання

1. Змагання.

2. Гра.

3. Книги.

4. Вправи.

5. Особистий приклад.

6. Заохочення.

7. Кінофільми.

22.Хто з названих педагогів займався проблемами дитячого колективу?

1. А.С.Макаренко.

2. М.С.Грушевський.

3. В.П.Затонський.

4. В.О.Сухомлинський.

5. О.М.Астряб.

6. С.Х.Чавдаров.

7. Н.К.Крупська.,

8. М.О.Скрипник.

9. С.Т.Шацький.

Що, за А.С.Макаренком, є головним критерієм у визначенні стадії розвитку колективу?

1. Участь в органах самоврядування.

2. Стосунки між вихованцями.

3. Характер пред'явлення вимог.

Заповніть пропущені поняття.

Основним регулятором моральної поведінки є . . .,• сором та усвідомлення ...

(Відповідь: совість, обов 'язку.)

Перший в історії вітчизняної думки кодекс вимог до моральних якостей і поведінки особистості міститься в

1. Ізборнику Святослава.

2. Повчанні Володимира Мономаха дітям.

3. Києво-Печерському патерику.

4. Слові про закон і благодать.

Дія якого шкільного віку особливо актуальні зазначені конкретні цілі морального виховання?

1. Розвивати прагнення школярів до саморозвитку, самовдосконалення.

2. Сприяти засвоєнню школярами знань про культуру поведінки, спілкування засобами ігрової діяльності.

3. Формувати почуття колективізму, гуманного ставлення до однокласників на основі ознайомлення школярів із звичаями, традиціями українського народу.

а) молодший шкільний вік ...;

б) середнійшкільний вік ...;

в) старший шкільний вік ....

27. Основні ланки системи профорієнтаційної роботи у школі: :

1. ...

2. Розвиток інтересів, нахилів дітей.

3. Профконсультація.

4. Профадаптація.

28. Необхідними умовами формування позитивного ставлення учнів до праці є:

1. Суспільне значимі цілі і результати праці.

2. Особистісно значимі цілі і результати праці.

3. Створення матеріальних цінностей.

4. Зацікавлення учнів у матеріальних результатах праці.

5. Колективний характер трудової діяльності школярів.

6. Індивідуальний характер трудової діяльності школярів.

7. Поєднання навчання з продуктивною працею.

8. Чіткий поділ навчальної і трудової діяльності.

9. Покарання за невиконання трудового завдання.

29. Чи тотожні поняття "передовий досвід" і "новаторський досвід"?

1. Так.

2. Ні.

Визначте послідовність етапів вивчення й узагальнення, передового педагогічного досвіду вчителя.

1. Складання програми вивчення і узагальнені досвіду.

2. Письмове оформлення результатів.

3. Вивчення досвіду за складеною програмою.

4. Вибір теми і визначення завдань вивчення.

5. Аналіз результатів досвіду.

6. Теоретична підготовка до вивчення досвіду.

7. Виявлення передового педагогічного досвіду.

 

 




Переглядів: 544

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.