МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||
Якості дій і способи їх формування у навчанні
Але до змісту пропонованого навчального матеріалу під час повторення висувається низка вимог, більшість із яких у загальному вигляді наведено в темі 6 при аналізі моделі переробки інформації людиною. Нижче наводяться вимоги до змісту навчального матеріалу при формуванні засобів і способів закріплення. 1. Повторюваний матеріал має відтворюватися не завжди в тому порядку, у якому вивчався. Логіка відтворення визначається метою навчання, ступенем складності матеріалу в процесі оволодіння, а також внутрішньопредметними зв’язками. 2. Повторення мусить базуватися на новому технічному матеріалі (повторювати слід на прикладі іншого типу). 3. У процесі повторення учні мають дізнаватися про нові подробиці, відомості, деталі досліджуваних об’єктів. 4. Під час повторення необхідно забезпечити достатню різноманітність самостійних робіт. 5. У процесі повторення слід широко використовувати таблиці, графіки, схеми, технологічні карти й інший друкований і практичний матеріал у готовому вигляді й у формі спеціальних питань. 6. Позитивно на якість умінь впливає використання при повторенні питань творчого характеру, пошук відповідей на які вимагає нестандартного підходу. 7. Процес повторення повинен охоплювати всі етапи формування діяльності, кожному з яких властиві особливі способи навчання, які залежать від мети й особливостей цього етапу. Процес засвоєння можна розглядати як процес виконання певних дій за допомогою певних завдань. Це означає, що без вирішення проблем, без виконання завдань повноцінного засвоєння діяльності не відбудеться. На різних етапах засвоєння діяльності система завдань покликана виконувати різні функції. На першому - мотиваційну, на другому - розкриття діяльності, на всіх наступних етапах виступати засобом засвоєння діяльності. Розглянемо етапи засвоєння діяльності та всі їхні дидактичні характеристики. Відповідно до викладеного вище, процес закріплення або формування дій охоплює етапи формування матеріалізованих, мовленнєвих та розумових дій. Ці етапи у разі теоретичного і практичного навчання мають свою специфіку, тому їх потрібно розглядати окремо. -Розглянемо методику формування діяльності в теоретичному навчанні.
Переглядів: 348 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|