Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дати загальну характеристику методики вивчення алгебраїчного матеріалу.

 

Ще в початковій школі молодших школярів готують до більш успішного вивчення алгебраїчного матеріалу в основній школі.

На підготовчому етапі в дочисловий період діти вчаться порівнювати предмети, встановлюючи відношення «більше», «менше», «дорівнює». Вже з ІІ семестру 1 класу переходимо на порівняння величин, яке спочатку виконується з опорою на порівняння самих предметів, а потім на основі порівняння числових величин.

Учні початкових класів знайомляться з такими важливими поняттями, як рівність, нерівність, рівняння. Вивчення найпростіших рівнянь і способів їх розв’язання широко використовується в системі початкової математичної підготовки.

Відповідно до програми початковий курс математики містить елементи алгебри. Учні І—IV класів повинні дістати початкові ві­домості про математичні вирази, числові рівності і нерівності, озна­йомитися з буквеною символікою, навчитися розв'язувати несклад­ні рівняння і нерівності, набути уміння розв'язувати деякі прості і складені задачі за допомогою рівнянь.

Алгебраїчний матеріал вивчають, починаючи з І класу, в тісно­му зв'язку з арифметичним і геометричним матеріалом. Введення елементів алгебри сприяє узагальненню понять про число, ариф­метичні дії, відношення і водночас готує дітей до вивчення алгеб­ри в наступних класах.

Програмою з математики в І—IV класах передбачено навчити дітей читати і записувати математичні вирази; ознайомити з пра­вилами порядку виконання дій і навчити ними користуватися під \-ч.ас обчислень, ознайомити учнів з тотожними перетвореннями ви­разів.

У процесі формування в дітей поняття математичного виразу треба враховувати, що знак дії, поставлений між числами, має по­двійний зміст; з одного боку, 'він позначає дію, яку треба викона­ти над числами (наприклад, 6+4 —• до шести додати чотири); в другому — знак дії позначає вираз (6+4 — це сума чисел 6 і 4).

Поняття про вираз формують у молодших школярів у тісному .зв'язку з поняттям про арифметичні дії, що сприяє кращому засво­єнню їх.




Переглядів: 572

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.