МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Дати загальну характеристику методики вивчення алгебраїчного матеріалу.
Ще в початковій школі молодших школярів готують до більш успішного вивчення алгебраїчного матеріалу в основній школі. На підготовчому етапі в дочисловий період діти вчаться порівнювати предмети, встановлюючи відношення «більше», «менше», «дорівнює». Вже з ІІ семестру 1 класу переходимо на порівняння величин, яке спочатку виконується з опорою на порівняння самих предметів, а потім на основі порівняння числових величин. Учні початкових класів знайомляться з такими важливими поняттями, як рівність, нерівність, рівняння. Вивчення найпростіших рівнянь і способів їх розв’язання широко використовується в системі початкової математичної підготовки. Відповідно до програми початковий курс математики містить елементи алгебри. Учні І—IV класів повинні дістати початкові відомості про математичні вирази, числові рівності і нерівності, ознайомитися з буквеною символікою, навчитися розв'язувати нескладні рівняння і нерівності, набути уміння розв'язувати деякі прості і складені задачі за допомогою рівнянь. Алгебраїчний матеріал вивчають, починаючи з І класу, в тісному зв'язку з арифметичним і геометричним матеріалом. Введення елементів алгебри сприяє узагальненню понять про число, арифметичні дії, відношення і водночас готує дітей до вивчення алгебри в наступних класах. Програмою з математики в І—IV класах передбачено навчити дітей читати і записувати математичні вирази; ознайомити з правилами порядку виконання дій і навчити ними користуватися під \-ч.ас обчислень, ознайомити учнів з тотожними перетвореннями виразів. У процесі формування в дітей поняття математичного виразу треба враховувати, що знак дії, поставлений між числами, має подвійний зміст; з одного боку, 'він позначає дію, яку треба виконати над числами (наприклад, 6+4 —• до шести додати чотири); в другому — знак дії позначає вираз (6+4 — це сума чисел 6 і 4). Поняття про вираз формують у молодших школярів у тісному .зв'язку з поняттям про арифметичні дії, що сприяє кращому засвоєнню їх. Переглядів: 572 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|