МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Рекомендації до виконання різних видів навчальної діяльностіПрактичні заняття в польових умовах проводяться, як правило, по бригадах. У ході занять студенти самостійно в бланках заповнюють характеристику рослинних угруповань, визначають рослини (за визначниками, консультуючись з викладачем), описують геоботанічні профілі, збирають гербарні зразки (або фотографують рослини і тварини, якщо даний вид є рідкісним). Викладач оцінює поточні результати практичних занять шляхом усного опитування, перевірки записів в індивідуальних щоденниках, з урахуванням активності й старанності кожного студента. Підготовка до польової практичної роботи включає: - ознайомлення з методичними рекомендаціями та бланками опису біогеоценозу; - вислуховування пояснення викладача під час навчальної екскурсії (чи опису ним модельного біогеоценозу на місцевості);
Рекомендації до виконання практичних робіт: - виконання самостійного опису бригадою біогеоценозу (на іншій окремій ділянці за зразком; визначення рослин і тварин (при консультації з викладачем, за допомогою визначників), оформлення бланків, зарисовка профілів, фотографування рослин і тварин тощо. - Результати практичних робіт перевіряються викладачем (в усній формі, чи при перевірці індивідуальних щоденників).
- Самостійна робота студентів під час польової практики з біогеографії виконується студентами після проведення польових практичних занять. Ця форма роботи зводиться до упорядкування своїх записів, ознайомлення з методичними рекомендаціями та інструкціями, догляду за гербарними зразками, оформлення елементів звітної бригадної документації. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів: методичні рекомендації, зразки бланків описів біогеоценозів, питання для самоконтролю, тести, орієнтовний перелік рослин, визначники рослин тощо.
Рекомендації до самостійної роботи студентів: - при упорядкуванні матеріалів польового етапу досліджень слід користуватися методичними рекомендаціями.
Упродовж вивчення даного курсу передбачене виконання одногопопереднього індивідуального завдання (головним чином, реферату – див. додаток 5), а також ведення польового щоденника – основного документа практики, який на чисто не переписується і ведеться в польових умовах в зошиті чи блокноті з цупкою обкладинкою, що транспортується у водонепроникному пакеті. Попереднє індивідуальне завдання, як правило, видається за 1,5 – 2 місяці до початку польової практики (в залежності від обраного маршруту).
Рекомендації до індивідуальної роботи студентів:
При написанні реферату пам’ятати, що він являє собою коротке викладення в письмовій формі певного наукового матеріалу і є результатом самостійного вивчення студентом науково-методичних робіт. Студент повинен продемонструвати вміння виділяти головне, бачити проблеми, яким присвячена робота, шляхи та способи їх вирішення. Реферат повинен мати чітку структуру: вступ, в якому обґрунтовується важливість даного дослідження; основну частину, яка розкриває зміст роботи, її основні напрямки; висновок, в якому студент коротко представляє підсумки. Перевірка та оцінювання знань та навчальної діяльності студентів. Для перевірки і оцінки знань студентів, отриманих під час польової практики можуть бути використані такі види контролю: ► усне опитування за результатами проведених польових практичних робіт (характерні рослини, зв’язки між ними й тваринами, їх пристосування до умов середовища, особливості розміщення тощо); ► перевірка індивідуальних щоденників і групових (бригадних) звітів. ► контрольне тестування на предмет перевірки засвоєння теоретичних і методичних знань, уміння застосовувати отримані теоретичні знання.
Переглядів: 338 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|