Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекомендації до виконання різних видів навчальної діяльності

Практичні заняття в польових умовах проводяться, як правило, по бригадах. У ході занять студенти самостійно в бланках заповнюють характеристику рослинних угруповань, визначають рослини (за визначниками, консультуючись з викладачем), описують геоботанічні профілі, збирають гербарні зразки (або фотографують рослини і тварини, якщо даний вид є рідкісним). Викладач оцінює поточні результати практичних занять шляхом усного опитування, перевірки записів в індивідуальних щоденниках, з урахуванням активності й старанності кожного студента.

Підготовка до польової практичної роботи включає:

- ознайомлення з методичними рекомендаціями та бланками опису біогеоценозу;

- вислуховування пояснення викладача під час навчальної екскурсії (чи опису ним модельного біогеоценозу на місцевості);

 

Рекомендації до виконання практичних робіт:

- виконання самостійного опису бригадою біогеоценозу (на іншій окремій ділянці за зразком; визначення рослин і тварин (при консультації з викладачем, за допомогою визначників), оформлення бланків, зарисовка профілів, фотографування рослин і тварин тощо.

- Результати практичних робіт перевіряються викладачем (в усній формі, чи при перевірці індивідуальних щоденників).

 

- Самостійна робота студентів під час польової практики з біогеографії виконується студентами після проведення польових практичних занять. Ця форма роботи зводиться до упорядкування своїх записів, ознайомлення з методичними рекомендаціями та інструкціями, догляду за гербарними зразками, оформлення елементів звітної бригадної документації. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів: методичні рекомендації, зразки бланків описів біогеоценозів, питання для самоконтролю, тести, орієнтовний перелік рослин, визначники рослин тощо.

 

Рекомендації до самостійної роботи студентів:

- при упорядкуванні матеріалів польового етапу досліджень слід користуватися методичними рекомендаціями.

 

Упродовж вивчення даного курсу передбачене виконання одногопопереднього індивідуального завдання (головним чином, реферату – див. додаток 5), а також ведення польового щоденника – основного документа практики, який на чисто не переписується і ведеться в польових умовах в зошиті чи блокноті з цупкою обкладинкою, що транспортується у водонепроникному пакеті.

Попереднє індивідуальне завдання, як правило, видається за 1,5 – 2 місяці до початку польової практики (в залежності від обраного маршруту).

 

Рекомендації до індивідуальної роботи студентів:

 

При написанні реферату пам’ятати, що він являє собою коротке викладення в письмовій формі певного наукового матеріалу і є результатом самостійного вивчення студентом науково-методичних робіт. Студент повинен продемонструвати вміння виділяти головне, бачити проблеми, яким присвячена робота, шляхи та способи їх вирішення.

Реферат повинен мати чітку структуру: вступ, в якому обґрунтовується важливість даного дослідження; основну частину, яка розкриває зміст роботи, її основні напрямки; висновок, в якому студент коротко представляє підсумки.

Перевірка та оцінювання знань та навчальної діяльності студентів.

Для перевірки і оцінки знань студентів, отриманих під час польової практики можуть бути використані такі види контролю:

► усне опитування за результатами проведених польових практичних робіт (характерні рослини, зв’язки між ними й тваринами, їх пристосування до умов середовища, особливості розміщення тощо);

► перевірка індивідуальних щоденників і групових (бригадних) звітів.

► контрольне тестування на предмет перевірки засвоєння теоретичних і методичних знань, уміння застосовувати отримані теоретичні знання.

 




Переглядів: 338

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.