Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ Й КІЛЬКОСТІ БАЛІВ НА ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МОДУЛЯ

«Польові біогеографічні дослідження»

1.9.РОЗПОДІЛ ЧАСУ НА ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МОДУЛЯ:

День практики. Тематика і зміст робіт Кількість годин за видами занять
Разом годин (кредитів) У тому числі
Інструктажі, Вступна лекція Практичні роботи Самостійна робота Індивідуальна робота
1. Інструктаж з техніки безпеки, ознайомлення з метою, завданнями, обладнанням і загальною методикою проведення практики; перевірка виконання попередніх індивідуальних завдань. Оглядова екскурсія в музей -
2. Дослідження лісових біогеоценозів -
3. Дослідження степових біогеоценозів -
4. Дослідження лучних та болотних біогеоценозів -
5. Модульне тестування, підготовка групового та індивідуальних звітів, підсумкова конференція за результатами практики -
Всього ЗА МОДУЛЬ 54 (1,5)

 

1.10.РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МОДУЛЯ:

День практики. Тематика і зміст робіт Кількість годин за видами занять
Разом БАЛІВ У тому числі
Тестування Відвідування занять Практичні роботи Самостійна робота Індивідуальна робота
1. Інструктаж з техніки безпеки, ознайомлення з метою, завданнями, обладнанням і загальною методикою проведення практики; перевірка виконання попередніх індивідуальних завдань - -
2. Дослідження лісових біогеоценозів -
3. Дослідження степових біогеоценозів -
4. Дослідження лучних та болотних біогеоценозів -
5. Модульне тестування, підготовка звітів, підсумкова конференція за результатами практики -
Всього ЗА МОДУЛЬ

Зміст навчального модуля

«Польові біогеографічні дослідження»

 

Тема 1. ВСТУП. МЕТА, ЗАВДАННЯ І МЕТОДИКА БІОГЕОГРАФІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

 




Переглядів: 252

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.