Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА ГРУПОВОГО ЗВІТУ ПРО ПОЛЬОВУ ПРАКТИКУ З БІОГЕОГРАФІЇ

1. Титульна сторінка (назва закладу і кафедри. Назва польової практики, керівник практики, дати й місце проведення практики).

2. Список виконавців, розподіл індивідуальних завдань між виконавцями.

3. Коротка характеристика маршруту практики, змісту й обсягу проведених робіт.

4. Характеристика лісової рослинності (за матеріалами індивідуальних робіт), та конкретного лісового біогеоценозу (за результатами обробки матеріалів польових досліджень).

5. Характеристика степової рослинності (за матеріалами індивідуальних робіт), та конкретного степового біогеоценозу (за результатами обробки матеріалів польових досліджень).

6. Характеристика лучної і болотної рослинності (за матеріалами індивідуальних робіт), та конкретного лучного або болотного біогеоценозу (за результатами обробки матеріалів польових досліджень).

7. Додатки, які включаються у звіт (геоботанічні описи на бланках, геоботанічні профілі, списки рослин окремих біогеоценозів).

8. Додатки в окремих частинах (гербарії в комплектах з фотографіями, з підписами під ними;

презентації).

8. Індивідуальний польовий щоденник практики (після перевірки повертається студентові).

 

Додаток 3

СТРУКТУРА ЩОДЕНИКА ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ З БІОГЕОГРАФІЇ

1) Титульна сторінка (назва закладу і кафедри, прізвище студента. Назва польової практики, керівник практики, дати й місце проведення практики).

2) Дата, час початку і завершення роботи, стан погодних умов. Тема роботи.

3) Занотовки вступної лекції викладача.

4) Викладення матеріалів навчальної екскурсії, самостійних польових досліджень.

5) Додатки – бланки опису біогеоценозів, замальовки, списки рослин.

6) Тези виступу на підсумковій конференції (з індивідуальним завданням, розширеним за час практики).

 

Індивідуальний звіт для студента, який проходить практику за місцем проживання:

Структура, в основному, відповідає структурі групового звіту (крім пункту 2), та індивідуального щоденника (крім пункту 3). Характеристика певних біогеоценозів виходить із місцевих умов, і обов’язково включає характеристику культурних і рудеральних біогеоценозів.


Додаток 4




Переглядів: 444

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.