Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Основні вимоги до інтерв'юера.

1. Загальна організованість (опитування мусить бути проведене в ті терміни, які вказані в дослідженні та чітко за інструкцією)

2. Принцип репрезентативності (мусить опитувати тільки тих респондентів якв зазначені в інструкції)

3. Принцип вчасності.

4. Принцип крнфеденційності (інтерв’юєр не має право розповсюджувати інформаці. Про певних респондентів. Вся інформація повинна бути тільки в звітах )

5. Принцип добровільності (респондент сам вирішувати приймати чи не приймати участь у дослідженні)

6. Принцип якості

7. Принцип уніфікації( всі запитання формуються однаково, інтерв’юєр не може пояснювати запитання респонденту, неможливість внесення змін до інструментарію )

 

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.