Матеріал: картинки із зображенням предметів декількох груп, наприклад, це можуть бути велосипед, автомобіль, літак (транспорт), яблуко, груша, слива (фрукти), шкарпетки, сукня, шорти (одяг) і т.д.
Перший варіант гри. Він застосовується на першому етапі навчання мнемічного способу "групування". Тут дітям ще не потрібно здійснювати класифікацію (чи групування) як мисленнєву дію, оскільки групи даються їм у готовому вигляді. Розкладіть картинки на столі так, щоб було три ряди по три картинки, а в одному ряді - картинки одної групи (або запропонуйте подивитися на рис.). Попросіть малюка назвати одним словом і запам'ятати кожну групу. Після того він відвертається, ви забираєте (або закриваєте аркушем паперу) якусь одну групу картинок і пропонуєте дитині визначити, яка група зникла.
Другий варіант гри вже складніший. Він може застосовуватися на другому етапі навчання "групуванню". Тут ви розкладаєте картинки вже впереміш, щоб групи не були розділені просторово. Потім пропонуєте дитині самостійно визначити і назвати узагальнюючими словами групи, які можуть бути утворені з картинок, які є у розпорядженні малюка. Після того дитина повинна запам'ятати всі картинки і відвернутися (або закрити очі), а ви забираєте 2-3 картинки одної групи і пропонуєте дитині пригадати, які це були картинки і до якої групи вони належали.
Складність гри залежить від загальної кількості картинок і груп, які вони утворюють
Переглядів: 285
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: