Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЯКА ГРУПА ЗНИКЛА?

Мета: тренувати мнемічний спосіб "групування".

Матеріал: картинки із зображенням предметів декількох груп, наприклад, це можуть бути велосипед, автомо­біль, літак (транспорт), яблуко, груша, слива (фрукти), шкарпе­тки, сукня, шорти (одяг) і т.д.

Перший варіант гри. Він застосовується на першому етапі навчання мнемічного способу "групування". Тут дітям ще не потрібно здійснювати класифікацію (чи групування) як мисленнєву дію, оскільки групи даються їм у готовому вигляді. Роз­кладіть картинки на столі так, щоб було три ряди по три кар­тинки, а в одному ряді - картинки одної групи (або запропонуй­те подивитися на рис.). Попросіть малюка назвати одним сло­вом і запам'ятати кожну групу. Після того він відвертається, ви забираєте (або закриваєте аркушем паперу) якусь одну групу картинок і пропонуєте дитині визначити, яка група зникла.

Другий варіант гри вже складніший. Він може застосову­ватися на другому етапі навчання "групуванню". Тут ви розкла­даєте картинки вже впереміш, щоб групи не були розділені про­сторово. Потім пропонуєте дитині самостійно визначити і на­звати узагальнюючими словами групи, які можуть бути утворе­ні з картинок, які є у розпорядженні малюка. Після того дитина повинна запам'ятати всі картинки і відвернутися (або закрити очі), а ви забираєте 2-3 картинки одної групи і пропонуєте ди­тині пригадати, які це були картинки і до якої групи вони нале­жали.

Складність гри залежить від загальної кількості картинок і груп, які вони утворюють

 
 





Переглядів: 285

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.