МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Завдання 1Прочитайте текст. Назвіть його текстотвірні ознаки. З’ясуйте, чи відповідає він усім вимогам до викладу тексту даного жанру. Проаналізуйте, який це текст: а) за ступенем уніфікації; б) за способом викладу. Відредагуйте його і запишіть. АВТОБІОГРАФІЯ Зосенко Володимир Андрійович, народився 3 листопада 1970 року в м. Києві. У 1977 році розпочав навчання у першому класі середньої школи № 155 м. Києва. Вчився дуже добре, був відмінником. Після закінчення 9 класу вступив до Технічного ліцею м. Києва, який закінчив із золотою медаллю. Після цього вступив на фізико-математичний факультет Київського університету імені Тараса Шевченка. Під час навчання в університеті був старостою групи. Виявив себе з найкращого боку. Читав багато літератури, брав активну участь у студентському самоврядуванні. У 1992 році закінчив повний курс згаданого університету за спеціальністю "Математика та інформатика". Після закінчення університету мені присвоєно кваліфікацію вчителя математики та інформатики. З вересня 1992 року я працював вчителем у середній школі № 199 м. Києва. Загальний педагогічний стаж – 15 років. Навчаючися в університеті, працював за сумісництвом в економіко-правовому коледжі викладачем, згодом – у центрі інтегрованих технологій навчання, де працюю і донині.
Завдання 2 За опорними мовними конструкціями створіть текст листа-прохання, дотримуючись загальних вимог до укладання тексту службового документа. З’ясуйте, який це текст: а) за ступенем уніфікації, б) за способом викладу, в) за типом мовленнєвого акту.
Повідомте, чи зацікавила Вас наша інформація До цього листа додаємо зразок … Нам було приємно дізнатися… Просимо Вас зробити це якомога швидше
Завдання 3 Уведіть усталені мовні звороти у текст вказівки. Проаналізуйте, які мовні засоби забезпечують зв’язність, цілісність, інформативність, просторовий і часовий континуум тексту. Яких правил Ви дотримуєтеся при членуванні тексту? Внесення змін до..., для надання..., забезпечити розробку, організувати проведення..., вказівки щодо виконання..., залучати до роботи..., покласти на ...
Завдання 4 Введіть у речення пари слів Потайний – потайливий; зрозумілий – розумний; дипломант – дипломат; спосіб – засіб; відношення – відносини; писемництво – письменство; питання – запитання; кошти – коштовності; домагатися – намагатися; позначка – позначення, авторитетний – авторитарний, ефективний – ефектний.
Переглядів: 424 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|