Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програма роботи

Ознайомитись зі схемами керування, зображеними на рис.1.4 та рис. 1.5 і з’ясувати взаємодію і порядок роботи елементів схеми в усіх вивчаємих режимах.

Для заданого викладачем за таблицею 1.1 варіанта вихідних даних розрахувати:

– величину пускових опорів R1 та R2;

– величину опорів динамічного гальмування Rд.г.;

– величину опору ступеня противвімкнення Rг.п.;

– уставку спрацювання реле противвімкнення KV1;

– час спрацьовування реле KT1, KT2;

– постійний струм збудження Із, який подається в статор у режимі динамічного гальмування.

Для схеми, зображеній на рис.1.4, виставити у відповідності з розрахунками: витримки часу спрацювання реле часу КТ1 і КТ2, напругу спрацювання реле противвімкнення KV1. Спостерігати за роботою схеми у режимах пуску, гальмування та реверсу.

Налаштувати мікропроцесорне реле, що використовується в схемі керування, згідно розрахованих витримок часу для режимів пуску та динамічного гальмування.

Таблиця 1.1

№ варіанту   Вид пуску Момент навантаження Мс* (в.о.) Максимальний момент під час пуску М1* (в.о.) Момент перемикання М2* (в.о.) Максимальний момент під час гальмування противовмиканням Мг.п. (в.о.) Число ступенів прискорення, m
Нормальний 0,05 - 0,9 2,0
Форсований 0,05 2,1 - 1,8
Нормальний 0,05 - 0,8 1,7
Форсований 0,05 2,0 - 1,9
Нормальний 0,05 - 1,0 1,8
Форсований 0,05 2,0 - 1,8
Нормальний 0,05 - 1,1 2,0
Форсований 0,05 2,2 - 2,1
Нормальний 0,05 - 1,6 1,8
Форсований 0,05 2,5 - 2,2
Нормальний 0,05 - 0,8 2,0
Форсований 0,05 2,4 - 1,9

 

Рисунок 1.4 - Спрощена принципова схема лабораторного стенду.

 

Рисунок 1.5 - Принципова схема налагодження реле часу КТ1, КТ2.

 




Переглядів: 289

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.