Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 33. Ціни на продукцію: загальна характеристика, методи встановлення і регулювання

 

Вступ

1. Наукові основи ціноутворення на продукцію, роботи і послуги.

1.1. Суть цін і ціноутворення в сучасних умовах.

1.2. Державна політика ціноутворення.

1.3. Методи ціноутворення. Ціни попиту і пропозиції.

2. Економічна характеристика об'єкту дослідження.

3. Шляхи вдосконалення ціноутворення продукції.

3.1. Цінова конкурентоспроможність продукції і методика її визначення.

3.2. Цінові і нецінові чинники підвищення прибутку підприємства.

3.3. Поліпшення якості продукції.

Висновки і пропозиції.

Список літератури

 

 

Тема 34. Прибутковість підприємства і шляхи її підвищення

 

Вступ

1. Теоретичні аспекти формування і використання прибутку підприємства.

1.1. Суть і види прибутку

1.2. Джерела формування прибутку підприємства.

1.3. Напрями використання прибутку підприємства.

2. Економічна характеристика об'єкту дослідження.

3. Шляхи підвищення прибутковості підприємства.

3.1. Оцінка прибутковості підприємства.

3.2. Шляхи підвищення прибутковості підприємства.

Висновки і пропозиції

Список літератури.

 

Тема 35. Діагностика фінансово-економічного положення підприємства

 

Вступ

1. Теоретико-правові основи діагностики фінансово-економічного стану підприємства.

1.1. Суть оцінки фінансового стану підприємства.

1.2. Оцінка фінансової стійкості і платоспроможності підприємства.

2. Економічна характеристика об'єкту дослідження.

3. Діагностика фінансово-економічного стану підприємства.

3.1. Споживачі інформації про фінансовий стан.

3.2. Прогнозування фінансово-економічного стану підприємства на підставі проведеного аналізу.

Висновки і пропозиції

Список літератури

 

 

Тема 36. Ефективність виробництва: вимірювання




Переглядів: 369

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.