Прищепити студентам навички розв’язання задач з використанням одновимірних і двовимірних масивів, складних циклів і використання покажчиків.
2.2 Методичні рекомендації з організації самостійної роботи студентів
При підготовці до роботи повторити способи опису одновимірних і двовимірних масивів, використання індексованих змінних при обробці даних, організацію введення і виведення масивів, використання покажчиків .
На відміну від задач, розглянутих у попередній лабораторній роботі, аргумент функції може бути заданий і іншим способом — у вигляді довільного набору значень.
Приклад 2.1Обчислити функціюy = axi2 – sin xi, де x1=-1, x2=-0,93, x3=-0,49, x4=0, x5=1,13, x6=0,96, x7=1,75.
При розв’язанні такої задачі кожне з перерахованих значень треба ввести в пам'ять комп'ютера, для чого буде потрібно відповідна кількість комірок. Такий довільний ряд однотипних значень, які мають одне загальне символічне ім'я (ідентифікатор), називається масивом. Окреме значення масиву називається його елементом, а місце розташування елементів у масиві визначається за допомогою його індексу. У пам'яті комп'ютера масив займає стільки комірок пам'яті, скільки в ньому елементів.
У схемі алгоритму розв‘язання задачі спочатку передбачається введення значень всіх елементів оброблюваного масиву x[n] (n =7 ).Число в дужках визначає кількість елементів масиву. Нумерація елементів масиву починається з 0ізакінчується n –1 .Далі введені елементи використовуються при обчисленні функції, шляхом вказівки індексу відповідного елемента.
Схема алгоритму розв’язання цієї задачі і програма виглядають наступним чином:
//P2_1.CPP -обчислення значень функції
// використання одновимірного масиву
#include <iostream>
так
немає
#include <math.h>
using namespace std;
Переглядів: 254
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: