Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Void main( )

{

const int n =7;

float x[n];

int i;

float a, y;

// Введення масиву

cout<< "Введіть значення масиву:" <<endl;

for ( i=0; i < n; i++)

{

cout << "x [" << i << "] = ";

cin >> x [ i ] ;

cout << x [ i ] << endl;

}

a = 10.5;

// Обчислення функції

for ( i = 0; i < n; i++)

{

y = a*x [ i ] * x [ i ] – sin ( x [ i ] ) ; cout << "При значенні=" << x[i]

<< "y = " << y << endl;

}

}

При запису цього алгоритму у вигляді програми спочатку треба описати масив за допомогою оператора float x [n], ввести його значення в пам'ять комп'ютера, а потім робити необхідні обчислення.

У програмі, що реалізує даний алгоритм, для введення елементів масиву використовується оператор cin >> x [i] ;, перед цим оператором знаходиться підказка cout << "x [" << i << "] = ";і зазначен номер елемента x[i], значення якого треба ввести.

Особливість виконання оператора введення cin >> x[i] ; полягає в тому, що, зустрівши його в програмі, комп'ютер призупинить її виконання поки не буде введене значення елемента x[i]і натиснута клавіша Enter, після чого обробка програми буде продовжена. Зазначений оператор включений у цикл, реалізований за допомогою оператора for, і повторюваний n разів, для забезпечення введення всіх елементів масиву.

Оскільки в мові С++ індексаціяелементів масиву починається з нуля, то масив float x[7] (n =7 )із семи елементів включає індексовані елементи x[0], x[1], x[2] … x[6]і при цьомуx[0] —звертання до першого елемента, x[1] —звернення до другого елемента масиву і т.д. Пропонована програма використовує два цикли: один — для введення елементів масиву, інший — для обчислення функції. Ці операції можна виконати й в одному циклі, тоді програма буде мати вигляд:

 

// Р2_2.CPPвведення елементів одновимірного масиву

// і обчислення функції здійснюється в одному циклі

#include < math.h>

#include < iostream>

using namespace std;

float a, y ;

Void main ( )

{

const int n =7;

float x [ n ];

int i;

float a, y ;

a = 10.5;

for ( i = 0; i < n ; i++)

{

cout << "x [ " << i << "] = ";

cin >> x [ i ] ;

y = a * x[ i ]*x[ i ] - sin( x[ i ] );

cout << "При значенні =" << x[і] << " y= " << y << endl;

}

}

Приклад 2.2Обробити відомість успішності групи студентів з 10 чоловік по програмуванню, підрахувавши середній бал групи і кількість відмінників.

Список оцінок представимо масивом mas[i] (i=0..9), і програма, що реалізує таку задачу, виглядає в такий спосіб :

 

// Р2_3.CPPвикористання одновимірних масивів

// Визначення середнього бала групи і кількості відмінників

#include < math.h >

#include < iostream>

using namespace std;




Переглядів: 351

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.