МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Варіанти індивідуальних завдань
В усіх завданнях, де не наводиться конкретний вигляд оброблюваних строкових даних, студент вибирає їх довільно відповідно до умови.
1. Слова в тексті розділені проміжками. Підрахувати кількість слів , які починаються з літер “Do” і “dо”. 2. З тексту вивести слова, що починаються і закінчуються на однакові літери(літеру). 3. З речення вивести саме довге слово. 4. З списку прізвищ вивести прізвища, що починаються і закінчуються на однакові літери(літеру). 5. Визначити, скільки разів літера “а” повторюється у введеному тексті. 6. Ввести текст зі свідомо великою кількістю проміжків між словами. Програмним шляхом видалити з нього зайві проміжки. 7. Вивести слова тексту: “Мед у лісі ведмідь знайшов — мало меду, багато бджіл”, що починаються з літери “м”. 8. В списку з 10 прізвищ визначити саме коротке прізвище. 9. В списку з 10 прізвищ визначити саме найдовше прізвище. . 10. Визначити, на якому місці записане саме довге слово в реченні. 11. Віддрукувати слово, що складається з останніх літер усіх слів тексту.
12. З введеного тексту вивести слова, у яких немає цифр 13. З введеного тексту вивести слова, у яких немає літер “о” і “у”. 14. З введеного тексту вивести саме коротке слово. 15. Ввести список з 10 прізвищ, розташованих у довільному порядку й упорядкувати їх за алфавітом. 16. Віддрукувати слово, що складається з перших літер усіх слів тексту. 17. Виділити частину тексту між словами, що вводяться в рядку запиту. 18. Підрахувати скільки разів у вихідному тексті повторюється поєднання літер ТСМ ( або ІМЗ ). 19. Вибрати у вихідному тексті саме довге слово, що не містить сполучення “pro”. 20. Ввести невелику програму на С++. Підрахувати скільки у ній операторів “cоut”. 21. Ввести текст: “Слава світу на Землі! Слава хлібу на столі! От він хлібець запашний.” Віддрукувати окличні речення. 22. Вибрати з уведеного тексту саме коротке слово, що не містить задану приголосну. 23. Ввести текст: “Не дозволяй душі лінуватися, Щоб воду в ступі не товкти, Душа зобов'язана трудитися , І день і ніч, і день і ніч! ” Вивести слова, що містять літеру “о”. 24. Вибрати з вихідного тексту (див. варіант 23 ) саме довге слово, що містить голосну “і”. 25. У невеликій програмі на С++ підрахувати кількість операторів циклу for.
ВИРІШУВННЯ ЗАДАЧ З ВИКОРИСТАННЯМ ДАНИХ ТИПУ СТРУКТУРА Ціль роботи Освоєння заходів розробки і налагодження програм з використанням даних типу структура Методичні рекомендації з організації самостійної Переглядів: 516 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|