МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВдля студентів факультету прикладної математики та інформатики Львівського національного університету імені Івана Франка
З метою перевірки рівня розуміння студентами визначеного програмою курсу теоретичного матеріалу, визначення міри його засвоєння, успішності оволодіння навчально-дослідницькими, а теж прикладними навичками, уміння самостійного вивчення та розв’язання проблем курсу, вироблення навичок письмової та усної самопрезентації використовуємо поточну, проміжну, підсумкову форми контролю. Поточний контроль успішності студентів здійснюється за напрямами: контроль за відвідуванням студентами лекційних занять (а викладач періодично перевіряє успішність відвідування лекцій); контроль за систематичністю, а також активністю роботи студента в процесі семінарських й інших практичних занять; контроль за виконанням завдань самостійного опрацювання. Оцінювання відбувається протягом семестру із метою контролю рівня засвоювання та творчого застосування знань у вигляді усного опитування, а теж контрольних тематичних завдань, термінологічних диктантів, написання творчої роботи (реферату, доповіді або есе) із проблем курсу. Передбачено проведення двох модульних контролів у вигляді тестування. Всі заплановані форми поточного контролю (окрім модульного контролю) оцінюються від 0 до 5 балів, де 5 – це найвища, а 0 – це найнижча оцінка. З усіх отриманих оцінок (включно із найнижчою – в 0 балів) вираховуються середнє арифметичне, отриманий результат множиться на коефіцієнт – 6. А потім ж до отриманого цілого числа додаються результати модульних контролів, котрі оцінюються від 0 до 10 балів. Максимальна сума двох модульних контролів рівна 20 балам. Реферат і доповідь оцінюється в 5 балів, а есе – в 3 били. Таким чином формується підсумкова оцінка за семестр, яка не перевищує 50 балів. Форма підсумкового контролю – це іспит у форматі усного опитування. Студент допускається до підсумкового контролю (іспиту) за наступних умов: Ø відвідання більше половини лекційних занять (кожне невідвідане заняття понад встановлену мінімальну норму без поважної причини призводить до втрати 2 балів і/або до відпрацювання); Ø виконання модульних завдань із позитивною оцінкою (а за сумою двох модульних контролів потрібно отримати не менше 10 балів); Ø здобуття у підсумку роботи за семестр не менше 25 балів за результатами поточної та проміжної форм контролю разом. Іспит здійснюється в усній формі та покриває собою навчальний матеріал цілого семестру. Під час виведення загальної оцінки студента викладач бере до уваги результати як поточного, так й підсумкового контролю знань. При цьому частка сумарної оцінки, яку студент отримує за результатами поточної і проміжної форм контролю, становить 50 % (тобто не більше 50 балів), а частка підсумкової форми контролю (іспит) – 50 % (також не більше 50 балів) від загальної оцінки (яка становить 100 балів максимум). Переглядів: 295 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|