Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

для студентів факультету прикладної математики та інформатики

Львівського національного університету імені Івана Франка

 

З метою перевірки рівня розуміння студентами визначеного програмою курсу теоретичного матеріалу, визначення міри його засвоєння, успішності оволодіння навчально-дослідницькими, а теж прикладними навичками, уміння самостійного вивчення та розв’язання проблем курсу, вироблення навичок письмової та усної самопрезентації використовуємо поточну, проміжну, підсумкову форми контролю.

Поточний контроль успішності студентів здійснюється за напрямами: контроль за відвідуванням студентами лекційних занять (а викладач періодично перевіряє успішність відвідування лекцій); контроль за систематичністю, а також активністю роботи студента в процесі семінарських й інших практичних занять; контроль за виконанням завдань самостійного опрацювання.

Оцінювання відбувається протягом семестру із метою контролю рівня засвоювання та творчого застосування знань у вигляді усного опитування, а теж контрольних тематичних завдань, термінологічних диктантів, написання творчої роботи (реферату, доповіді або есе) із проблем курсу. Передбачено проведення двох модульних контролів у вигляді тестування.

Всі заплановані форми поточного контролю (окрім модульного контролю) оцінюються від 0 до 5 балів, де 5 – це найвища, а 0 – це найнижча оцінка. З усіх отриманих оцінок (включно із найнижчою – в 0 балів) вираховуються середнє арифметичне, отриманий результат множиться на коефіцієнт – 6. А потім ж до отриманого цілого числа додаються результати модульних контролів, котрі оцінюються від 0 до 10 балів. Максимальна сума двох модульних контролів рівна 20 балам. Реферат і доповідь оцінюється в 5 балів, а есе – в 3 били. Таким чином формується підсумкова оцінка за семестр, яка не перевищує 50 балів.

Форма підсумкового контролю – це іспит у форматі усного опитування. Студент допускається до підсумкового контролю (іспиту) за наступних умов:

Ø відвідання більше половини лекційних занять (кожне невідвідане заняття понад встановлену мінімальну норму без поважної причини призводить до втрати 2 балів і/або до відпрацювання);

Ø виконання модульних завдань із позитивною оцінкою (а за сумою двох модульних контролів потрібно отримати не менше 10 балів);

Ø здобуття у підсумку роботи за семестр не менше 25 балів за результатами поточної та проміжної форм контролю разом.

Іспит здійснюється в усній формі та покриває собою навчальний матеріал цілого семестру. Під час виведення загальної оцінки студента викладач бере до уваги результати як поточного, так й підсумкового контролю знань. При цьому частка сумарної оцінки, яку студент отримує за результатами поточної і проміжної форм контролю, становить 50 % (тобто не більше 50 балів), а частка підсумкової форми контролю (іспит) – 50 % (також не більше 50 балів) від загальної оцінки (яка становить 100 балів максимум).





Переглядів: 295

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.