Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Тематичний план дисципліни

Тема 1. Нервова регуляція фізіологічних функцій. Дослідження рефлекторної дуги.

1. Фізіологія як наука. Поняття про функції. Методи фізіологічних досліджень.

2. Становлення й розвиток фізіології у ХІХ столітті

3. Українська фізіологічна школа.

4. Потенціал спокою, механізми походження, його параметри, фізіологічна роль.

5. Потенціал дії, механізми походження, його параметри, фізіологічна роль.

6. Збудливість. Критичний рівень деполяризації, поріг деполяризації клітинної мембрани.

7. Механізми проведення збудження нервовими волокнами.

8. Механізми передачі збудження через нервово-м’язовий синапс.

9. Механізми скорочення і розслаблення скелетних м’язів.

10. Типи м’язових скорочень: поодинокі і тетанічні; ізотонічні та ізометричні.

11. Шляхи корекції функціонального стану збудливих тканин фармакологічними засобами.

12. Біологічна регуляція, її види та значення для організму.

13. Поняття про рефлекс. Будова рефлекторної дуги та функції її ланок.

14. Механізми і закономірності передачі збудження в центральних синапсах.

15. Види центрального гальмування. Механізми розвитку пресинаптичного та постсинаптичного гальмування.

16. Сумація збудження і гальмування нейронами ЦНС.

17. Синапс як місце дії фармакологічних засобів.

18. Регуляція постави і рухів.

19. Роль різних відділів ЦНС у регуляції рухових функцій організму.

20. Загальний план будови автономної нервової системи.

21. Синапси автономної нервової системи, їх медіатори, циторецептори.

22. Вплив симпатичної нервової системи на вісцеральні функції.

23. Вплив парасимпатичної нервової системи на вісцеральні функції.

24. Роль інтрамуральної (метасимпатичної) системи у регуляції вісцеральних функцій.

25. Єдність симпатичної й парасимпатичної систем у регуляції функцій організму.




Переглядів: 692

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.