МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Основні поняття про СУБД Access.Microsoft Access — це функціонально повна реляційна СУБД.У ній передбачені всі необхідні засоби для визначення та обробки даних, а також для керування ними при роботі з великими обсягами інформації. Працючи з Access, користувач може розв'язувати наступні завдання: · розбивати дані на логічно пов'язані між собою частини; · вводити, змінювати і знаходити необхідні дані; · знаходити підмножини даних за заданими умовами; · створювати форми і звіти; · автоматизувати виконання стандартних завдань; · графічно встановлювати зв'язки між даними; · вставляти рисунки у форми і звіти; · створювати особисті, готові до роботи з БД програми, які вміщують меню, діалогові вікна і командні кнопки. Етапи створення бази даних у середовищі Microsoft Access: · визначення мети створення бази даних; · визначення таблиць, які повинна містити база даних; · визначення структури таблиць (полів та їх типів); · призначення ключів таблиць та створення потрібних індексів; · визначення зв’язків між таблицями; · завантаження даних; · створення інших об’єктів бази даних: запитів, форм, звітів, макросів та модулів; · аналіз ефективності бази даних за допомогою майстра таблиць Запуск ACCESS відбувається стандартним для WINDOWS чином : за допомогою головного меню, ярлика на робочому столі або відкриттям файлу бази даних. Після запуску СУБД ACCESS на екрані з’являється вікно, в якому користувач може вибрати спосіб створення бази даних : створення нової бази даних або відкриття вже існуючої. При чому створення нової бази даних може відбуватись або за допомогою майстра або шляхом створення пустої бази даних. В першому випадку користувач може серед запропонованих майстром вибрати найбільш близьку за темою і потім її розвивати , в другому – створити пусту базу даних і наповнювати її елементами. При створенні порожньої бази даних на екран виводиться вікно, в якому користувач може надати ім.’я бази даних. За замовченням пропонується ім.’я файлу db1.mdb.
Переглядів: 741 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|