МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Яка шкала оцінювання якості знань за шкалою ECTS та бальною системою використовується в ДонНУ?а) задовільно, добре, відмінно; б) незадовільно і задовільно, добре, відмінно; в) А (відмінно) – 89-100 балів; ВС (добре) – 75-89 балів; DЕ (задовільно) – 60-80 балів; FX (незадовільно) – 30-59 балів; F (незадовільно) – 1-34 бали; г) А (відмінно) - 90 – 100 балів; ВС (добре) – 70 – 89 балів; DЕ (задовільно) – 50 – 69 балів; FX (незадовільно) 30 – 49 балів (перездача); F (незадовільно) - 0 – 29 балів (повторний курс). 9. Яке значення для удосконалення вищої фінансово - економічної освіти України має Болонський процес: а) пошук «шляхів до Європи»; б) застарілі національні освітні стандарти і традиції; в) інтеграція до навчання в закордонних університетах; г) розвиток і набуття нової якості освіти. 10. До цілей Болонського процесу не відноситься: а) побудова європейської зони вищої освіти; б) сприяння розвитку співпраці між європейськими закладами вищої освіти; в) формування і зміцнення інтелектуального, культурного, соціального і науково-технічного потенціалу Європи; г) створення різних систем освіти у країнах Європи.
11. До фундаментальних принципів досягнення високого рівня якості університетської (вищої) освіти в умовах Європейського простору не відносяться: а) зацікавленість студентів, роботодавців і суспільства в цілому у високій якості освіти; б) ключова важливість автономії закладів і установ, збалансована усвідомленням того, що автономія ВНЗ несе з собою дуже серйозну відповідальність за якість освіти; в) система зовнішнього забезпечення якості освіти повинна відповідати своїй меті і ніяким чином не ускладнювати роботу ВНЗ більше, ніж це необхідно для виконання контрольованою системою своїх завдань; г) наявність одного монолітного рішення для всіх вищих навчальних закладів країн Європи без урахування їх особливостей , кращих надбань в сфері національної освіти тощо; д)відтворення такої матеріально-технічної основи ВНЗ, використання якої уможливить підготовку фахівців високої якості і які будуть затребувані ринковою економікою своєї країни Європи та світу. 12. Програма дій, щодо реалізації Болонського процесу включає: а) відношення між викладанням та науково-дослідницькою роботою у ВНЗ; б) обґрунтовану стратегію щодо якості вищої освіти і стандартів; в) організацію системи забезпечення високої якості освіти; г) високу відповідальність ректорату, кафедр, факультетів та інших підрозділів ВНЗ і осіб за забезпечення високого рівня вищої освіти; д) стратегію реформування державного управління фінансовою і банківською системами.
Переглядів: 289 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|