Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Яка шкала оцінювання якості знань за шкалою ECTS та бальною системою використовується в ДонНУ?

а) задовільно, добре, відмінно;

б) незадовільно і задовільно, добре, відмінно;

в) А (відмінно) – 89-100 балів; ВС (добре) – 75-89 балів; DЕ (задовільно) – 60-80 балів; FX (незадовільно) – 30-59 балів; F (незадовільно) – 1-34 бали;

г) А (відмінно) - 90 – 100 балів; ВС (добре) – 70 – 89 балів; DЕ (задовільно) – 50 – 69 балів; FX (незадовільно) 30 – 49 балів (перездача); F (незадовільно) - 0 – 29 балів (повторний курс).

9. Яке значення для удосконалення вищої фінансово - економічної освіти України має Болонський процес:

а) пошук «шляхів до Європи»;

б) застарілі національні освітні стандарти і традиції;

в) інтеграція до навчання в закордонних університетах;

г) розвиток і набуття нової якості освіти.

10. До цілей Болонського процесу не відноситься:

а) побудова європейської зони вищої освіти;

б) сприяння розвитку співпраці між європейськими закладами вищої освіти;

в) формування і зміцнення інтелектуального, культурного, соціального і науково-технічного потенціалу Європи;

г) створення різних систем освіти у країнах Європи.

 

11. До фундаментальних принципів досягнення високого рівня якості університетської (вищої) освіти в умовах Європейського простору не відносяться:

а) зацікавленість студентів, роботодавців і суспільства в цілому у високій якості освіти;

б) ключова важливість автономії закладів і установ, збалансована усвідомленням того, що автономія ВНЗ несе з собою дуже серйозну відповідальність за якість освіти;

в) система зовнішнього забезпечення якості освіти повинна відповідати своїй меті і ніяким чином не ускладнювати роботу ВНЗ більше, ніж це необхідно для виконання контрольованою системою своїх завдань;

г) наявність одного монолітного рішення для всіх вищих навчальних закладів країн Європи без урахування їх особливостей , кращих надбань в сфері національної освіти тощо;

д)відтворення такої матеріально-технічної основи ВНЗ, використання якої уможливить підготовку фахівців високої якості і які будуть затребувані ринковою економікою своєї країни Європи та світу.

12. Програма дій, щодо реалізації Болонського процесу включає:

а) відношення між викладанням та науково-дослідницькою роботою у ВНЗ;

б) обґрунтовану стратегію щодо якості вищої освіти і стандартів;

в) організацію системи забезпечення високої якості освіти;

г) високу відповідальність ректорату, кафедр, факультетів та інших підрозділів ВНЗ і осіб за забезпечення високого рівня вищої освіти;

д) стратегію реформування державного управління фінансовою і банківською системами.

 




Переглядів: 289

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.