Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Становление речи.

Таблиця Види психологічного впливу і психологічного протистояння впливу

Технології комунікативного менеджменту.

Психологічний вплив визначається як вплив на стан, думки, почуття й дії іншої людини за допомогою винятково психологічних засобів, з наданням їй права й часу відповідати на ці дії. При цьому протистояння чужому впливу розглядається як опір діям іншої людини за допомогою психологічних заходів. Дослідник пропонує класифікацію видів впливу і видів протистояння впливу, яка відповідає не стільки вимогам логічної відповідності, скільки фено­менології переживання впливу обома сторонами: ініціатором впли­ву, тобто тим із партнерів, хто першим здійснив спробу впливу будь-яким з відомих чи невідомих способів, та адресатом впливу, тобто тим із партнерів, до якого звернене перше намагання впливу.

№ пор. Назва впливу Визначення
Переконання Свідомий аргументований вплив на іншу людину чи групу людей, що має на меті зміну їхнього судження, ставлення, наміру або рішення
Самопро-сування Оголошення своїх цілей і пред'явлення аргументів своєї компетентності і кваліфікації для того, щоб бу­ти гідно оціненим і завдяки цьому отримати перева­ги на виборах, під час призначення на посаду та ін.
Навіювання Свідомий неаргументований вплив на людину чи групу людей, що має на меті зміну їхнього стану, ставлення до чогось і схильності до певних дій
Зараження Передавання свого стану або ставлення іншій лю­дині чи групі людей, котрі якимось чином приймають цей стан або ставлення. Передаватися стан може як мимовільно, так і довільно, засвоюватися — так само мимовільно чи довільно
Пробудження імпульсу до наслідування Здатність викликати прагнення бути подібним собі. Ця здатність може як мимовільно проявлятися, так і довільно використовуватися. Намагання наслідувати і наслідування (копіювання чужої поведінки чи спосо­бу мислення) також може бути як мимовільним, так і довільним
Формування прихильності, доброзичливості Привернення до себе мимовільної уваги адресата шляхом прояву ініціатором власної незвичності і привабливості, висловлювання схвальних суджень про адресата, наслідування чи надання йому послуги
Прохання Звернення до адресата із закликом задовольнити потреби чи бажання ініціатора впливу
Примус Загроза застосування ініціатором своїх контролюю­чих можливостей, тобто повноважень у позбавленні адресата якихось благ, для того, щоб досягти від ад­ресата необхідної поведінки. Суб'єктивно примус переживається як тиск: ініціатором — як власний тиск, адресатом — як тиск на нього ініціатора або «обставин»
Деструктивна критика Висловлювання зневажливих чи образливих суджень про особистість людини або/чи брутальний агресив­ний осуд, обмовлення чи висміювання її справ і вчинків. Руйнівність такої критики в тому, що вона не дає змоги людині «зберегти обличчя», відволікає її сили на боротьбу з негативними емоціями, що виникли, позбавляє індивіда віри в себе
Маніпуляція Приховане спонукування адресата до переживання певних станів, прийняття рішень і/або виконання дій, необхідних для досягнення ініціатором своїх власних цілей
Контраргумен-тація Свідома аргументована відповідь на спробу переко­нання, що спростовує або заперечує доводи ініціато­ра впливу
Конструктивна критика Підкріплене фактами обговорення цілей, засобів або дій ініціатора впливу і обґрунтування їхньої невід­повідності цілям, умовам і вимогам адресата
Енергетична мобілізація Опір адресата намаганням навіяти чи передати йому певний стан, ставлення, намір чи спосіб дій
Творчість Створення нового, що нехтує впливи взірця, прикла­ду чи моди
Уникнення Намагання уникати будь-яких форм взаємодії з ініціатором впливу, у тому числі випадкових особис­тих зустрічей і зіткнень
Психологічна самооборона Застосування мовних формул та інтонаційних за­собів, що дають змогу зберегти самовладання й виграти час для обдумування подальших кроків у си­туації деструктивної критики, маніпуляції чи примусу
1/ Ігнорування Дії, які свідчать про те, що адресат навмисне не помічає або не бере до уваги слів, дій чи виражених адресатом почуттів
  Конфронтація Відкрите й послідовне протиставлення адресатом своєї позиції і власних вимог ініціаторові впливу  
  Відмова Вираження адресатом своєї незгоди виконати про­хання ініціатора впливу  

 

Висновок: комунікаційний менеджмент - професійна діяльність, спрямована на досягнення ефективної комунікації як всередині організації, так і між організацією і її зовнішнім середовищем. Комунікаційний менеджмент є самостійним видом спеціального менеджменту, що здійснює пізнання і використання закономірностей обміну інформацією, знаннями і інтелектуальною власністю в процесі формування і розвитку економічних систем.

В основі комунікаційної політики лежить прагнення організації самостійно генерувати, просувати, контролювати інформацію про себе.

 

Література

1. Завадський Й.С. Менеджмент: «Management». – 2-е. вид. – К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1998. – 542 с.

2. Орлан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: підручник: у 2 кн. Кн.. 1: Соціальна психологія особистості і спілкування / Л.Е. Орлан-Лембрик – К. : Либідь, 2004. – 576 с. Шатун В.Т. Основи менеджменту: Навч. посібник. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім.. Петра Могили, 2006. – 376 с.

3. Абрамович С. Д., Чікарькова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. — К.: Центр навчальної літератури, 2004.

4. Хміль Ф.І. Ділове спілкування : навч. посіб. / Ф.І. Хміль. - К.: Академвидав, 2004. - 280 с.

 


Читайте також:

  1. Оценка – установление соответствия сущего должному




Переглядів: 831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформації | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.