Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 33. Особливості викладання шкільного курсу «Історія України»

Аналіз державної Програми Історії України.Зміст Програми по Історії України: для 5 х класів - пропедевтичний курс, для 7-8-х класів – середньовічна Історія України, для 9-х класів - Історія України в новий час, для 10-11-х класів – новітній час на українських землях.

Методи викладання Історії України. Принципи викладання національної історії, закладені в Концепції національно-державної системи освіти. Патріотичність. Толерантність. Демократичність. Дотримання і захист прав людини. Виховання цивільних принципів на найяскравіших і трагічних прикладах національної історії. Методологія вироблення навиків співпраці, корпоративності, здорового індивідуалізму, толерантності, ємпатії на уроках Історії України. Використовування класичних і інтерактивних методик на уроках.

Мотивація на уроці Історії України.Мотивація учбової діяльності – невід'ємний і обов'язковий структурний компонент кожного уроку Історії України. Сутність, принципи, роль, функція і значення мотивації. Методика пробудження творчого інтересу у школярів для вивчення історичних процесів. Мотивація – суб'єктивне відношення школяра до навчання, в основі якого - свідомо поставлена вчителем мета. Цілі уроку – навчальна, виховна, розвиваюча. Методика постановки проблемних питань – варіант мотивації учбової діяльності на уроці Історії України. Рефлексія - завершальний обов'язковий структурний компонент уроку Історії України. Принципи, функції, роль і значення рефлексії.

Сучасні тенденції і проблеми розвитку історичної освіти в Україні.Учбовий план і лінійна структура історичної освіти. Сучасна структура історичної освіти в Україні. Концентричні моделі навчання історії. Структура і зміст державних стандартів по Історії України. Історична освіта в профільних класах.

Історичні краєзнавство в сучасній школі.Історія рідного краю, сіла, міста. Роль і значення вивчення регіональної історії. Вивчення культурного, трудового, героїчного минулого рідного краю. Виховні функції краєзнавства. Кабінет Історії України в школі. Шкільні музеї бойової, трудової слави, музеї археології, культури, побуту, етнографії. Устаткування кабінету Історії України в школі.

Тема 34. Особливості викладання шкільного курсу «Всесвітня історія»

 

Зміст шкільного навчання Всесвітньої історії. Відповідність змісту цілям навчання історії. Структура учбового історичного матеріалу. Складність і трудність історичного матеріалу. Прийоми і уміння пізнавальної діяльності. Зміст і пізнавальні можливості вчаться. Оформлення змісту навчання в учбових програмах і підручниках. Держстандарт і шкільна програма по Всесвітній історії. Принцип побудови шкільних програм. Основні структурні компоненти програм. Авторські програми. Характеристика шкільного підручника. Функції підручника. Компоненти підручника і їх взаємозв'язок. Форми викладу історичного матеріалу в підручнику, співвідношення фактів і теорії. Особливості сучасних підручників історії, різні рівні подачі матеріалу. Прийоми роботи з підручником на уроці. Види завдань за текстом підручника. Організація роботи з історичними документами, ілюстраціями в підручнику. Призначення питань і завдань в підручниках історії, їх характер. Сучасні підходи до вдосконалення підручників по історії.

Навчально-методичні комплекси по Всесвітній історії і планування матеріалу. Навчальні посібники з історії. Робочі зошити. Хрестоматії. Книги для читання. Ілюстративні допомоги. Методична література. Науково-популярна і художня література по історії. Поняття про навчально-методичний комплекс, його значення і роль в навчанні. Раціональний розподіл часу на вивчення розділів і тим. Планування по розділах і темах курсу і його задачі. Роль календарно-тематичного планування, його структура. Освітньо-виховні задачі розділів і тим. Система роботи над термінами і поняттями. Повторительно-узагальнюючі уроки. Значення поурочного планування. Методичні рекомендації і методичні допомоги як варіанти розширеного планування. Програми, підручники і навчальні посібники для поглибленого і коректувально-розвивалося навчання історії. Здійснення диференційованого підходу на уроках історії.

Питання до ВСТУПНОГО комплексного іспиту

зі спеціальності “Історія”




Переглядів: 1658

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.