МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Тема 33. Особливості викладання шкільного курсу «Історія України»Аналіз державної Програми Історії України.Зміст Програми по Історії України: для 5 х класів - пропедевтичний курс, для 7-8-х класів – середньовічна Історія України, для 9-х класів - Історія України в новий час, для 10-11-х класів – новітній час на українських землях. Методи викладання Історії України. Принципи викладання національної історії, закладені в Концепції національно-державної системи освіти. Патріотичність. Толерантність. Демократичність. Дотримання і захист прав людини. Виховання цивільних принципів на найяскравіших і трагічних прикладах національної історії. Методологія вироблення навиків співпраці, корпоративності, здорового індивідуалізму, толерантності, ємпатії на уроках Історії України. Використовування класичних і інтерактивних методик на уроках. Мотивація на уроці Історії України.Мотивація учбової діяльності – невід'ємний і обов'язковий структурний компонент кожного уроку Історії України. Сутність, принципи, роль, функція і значення мотивації. Методика пробудження творчого інтересу у школярів для вивчення історичних процесів. Мотивація – суб'єктивне відношення школяра до навчання, в основі якого - свідомо поставлена вчителем мета. Цілі уроку – навчальна, виховна, розвиваюча. Методика постановки проблемних питань – варіант мотивації учбової діяльності на уроці Історії України. Рефлексія - завершальний обов'язковий структурний компонент уроку Історії України. Принципи, функції, роль і значення рефлексії. Сучасні тенденції і проблеми розвитку історичної освіти в Україні.Учбовий план і лінійна структура історичної освіти. Сучасна структура історичної освіти в Україні. Концентричні моделі навчання історії. Структура і зміст державних стандартів по Історії України. Історична освіта в профільних класах. Історичні краєзнавство в сучасній школі.Історія рідного краю, сіла, міста. Роль і значення вивчення регіональної історії. Вивчення культурного, трудового, героїчного минулого рідного краю. Виховні функції краєзнавства. Кабінет Історії України в школі. Шкільні музеї бойової, трудової слави, музеї археології, культури, побуту, етнографії. Устаткування кабінету Історії України в школі. Тема 34. Особливості викладання шкільного курсу «Всесвітня історія»
Зміст шкільного навчання Всесвітньої історії. Відповідність змісту цілям навчання історії. Структура учбового історичного матеріалу. Складність і трудність історичного матеріалу. Прийоми і уміння пізнавальної діяльності. Зміст і пізнавальні можливості вчаться. Оформлення змісту навчання в учбових програмах і підручниках. Держстандарт і шкільна програма по Всесвітній історії. Принцип побудови шкільних програм. Основні структурні компоненти програм. Авторські програми. Характеристика шкільного підручника. Функції підручника. Компоненти підручника і їх взаємозв'язок. Форми викладу історичного матеріалу в підручнику, співвідношення фактів і теорії. Особливості сучасних підручників історії, різні рівні подачі матеріалу. Прийоми роботи з підручником на уроці. Види завдань за текстом підручника. Організація роботи з історичними документами, ілюстраціями в підручнику. Призначення питань і завдань в підручниках історії, їх характер. Сучасні підходи до вдосконалення підручників по історії. Навчально-методичні комплекси по Всесвітній історії і планування матеріалу. Навчальні посібники з історії. Робочі зошити. Хрестоматії. Книги для читання. Ілюстративні допомоги. Методична література. Науково-популярна і художня література по історії. Поняття про навчально-методичний комплекс, його значення і роль в навчанні. Раціональний розподіл часу на вивчення розділів і тим. Планування по розділах і темах курсу і його задачі. Роль календарно-тематичного планування, його структура. Освітньо-виховні задачі розділів і тим. Система роботи над термінами і поняттями. Повторительно-узагальнюючі уроки. Значення поурочного планування. Методичні рекомендації і методичні допомоги як варіанти розширеного планування. Програми, підручники і навчальні посібники для поглибленого і коректувально-розвивалося навчання історії. Здійснення диференційованого підходу на уроках історії. Питання до ВСТУПНОГО комплексного іспиту зі спеціальності “Історія” Переглядів: 1658 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|