МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Шляхи оновлення вищої освіти в Україні.1. орієнтація більшості країн на перехід від елітної освіти до високоякісної освіти для всіх. 2. поглиблення міждержавного співробітництва у галузі освіти, яке залежить від потенціалу національної системи освіти і від рівня умов партнерства держави й окремих учасників. 3. збільшення гуманітарної складової у світовій освіті в цілому за рахунок введення людино орієнтованих наукових і навч дисциплін: політології, психології, соціології, культурології, екології, ергономіки, економіки. 4. значне поширення нововведень за умов збереження національних традицій, що склалися, та національної ідентичності країн і регіонів. Основні напрями реформування ВО в Україні, визначені у нормативно-правових документах: - перехід до динамічної ступеневої системи підготовки фахівців - формування мережі ВНЗ, яка за формами, програмами, термінами навчання і джерелами фінансування задовольняла б інтереси особи та потреби кожної людини і держави в цілому; - підвищення освітнього і культурного рівня с-ва, створення умов для навчання протягом усього життя; - піднесення ВО України до рівня ВО в розвинутих країнах світу та її інтеграція у міжнародне науково-освітнє співтовариство. Особливості оновлення ВО України: • структура ВО за своїми ідеологією та цілями узгоджена зі структурами освіти більшості розвинутих країн світу; • створено систему ВНЗ, заснованих на недержавній формі власності; • зросла частка фахівців з таких спеціальностей: економіка, менеджмент, маркетинг, міжнародне право, банківська справа, обіг цінних паперів, бізнес тощо; • введено систему кредитування навчання студентів і правового соціального захисту молоді щодо можливостей здобуття ВО; • зміна політики та соціальних пріоритетів внесла принципово нову парадигму освіти і виховання. Державні стандарти ЮНЕСКО передбачають: · урахування європейського рівня вимог до вищої освіти, що сприятиме більш повному входженню України до світового освітнього простору; · гуманістичне спрямування освіти; · надання гуманістичної спрямованості фундаментальним і спеціальним дисциплінам; · забезпечення європейського рівня формування освіти та вироблення професійних навичок, виховання гармонійно розвиненої, соціально активної толерантної людини з високими духовними якостями, здатної до саморозвитку і самовдосконалення; · впровадження ступеневої системи вищої освіти і введення нових освітньо-кваліфікаційних рівнів "бакалавр" та "магістр". · забезп прав нацменшин і на задоволення їх освітніх запитів, які реаліз через полікультурність освіти – формування нового менталітету, усвідомлення багатокультурної перспективи розвитку людського суспільства, розуміння, визнання і забезпечення прав різних культур на існування. Отже, в розробці та реалізації нової парадигми вищої освіти в Україні обґрунтовано ідею зростання духовного й інтелектуального потенціалу кожної молодої людини, всебічного розвитку її особистості шляхом втілення гуманістичного типу мислення в усі ланки освітньої діяльності. Характерною рисою оновлення професійної підготовки майбутніх фахівців стає особистісно орієнтована освіта, спрямована на індивідуальний професійний розвиток особистості, у ході якої формується готовність молодої людини до науково обґрунтованого розуміння особистісно-професійних якостей, внаслідок чого вона будує свою "Я- концепцію" та виробляє стратегію професійної діяльності. Для реалізації особистісно зорієнтованої освіти необхідно створювати відповідні умови, які забезпечать самодостатній розвиток особистості майбутніх фахівців, їх професійну культуру та самосвідомість. Особливість сучасного розвитку освіти — її інформатизація та комп'ютеризація навчання.Яскравий приклад удосконалення цілісного педагогічного процесу вищого навчального закладу — його технологізація.
Переглядів: 331 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|