Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Aufgabe 9. Lassen Sie Ihre Kommilitonen die folgenden Fragen zum Text beantworten.

1. Worum geht es beim Kommentar?

2. Was braucht jeder Kommentar?

3. Was nennt man immer beim Kommentar?

4. Was bedeutet „erste Gebot“ jedes Journalisten?

5. Ist der Kommentar eine recht freie Stilform?

6. Wie sollen die Thesen sein?

7. Wie heißen die längeren Kommentare?

8. Warum heißen diese Kommentare so?

 

Aufgabe 10. Ergänzen Sie den Lückentext durch die untenstehenden Verben in richtiger Form.

DIE KOLUMNE

Die Kolumne ist eine Art lebendiger Kommentar. Oft ____ sie auch einer Reportage. Der Autor einer Kolumne ____ oft eine Geschichte, meist in Ich –Form. Auffallendes Kennzeichen der Kolumne: Sie wird immer vom gleichen Autor ____ und____ immer am gleichen Ort. Außerdem ___ eine Kolumne egelmäßig ____. Oft _____ die Kolumnen nicht zum Redaktionsstamm sondern sind „fremde Federn“. Viele Zeitungen ____etwa Politiker, Schauspieler, Musiker oder andere Prominente in ihrem Kolumnistenstamm.

ähneln, haben, erzählen, schreiben, gehören stehen, müssen, erscheinen

Aufgabe 11. Was können Sie über den Kommentar erzählen? Gebrauchen Sie folgende Wortverbindungen:

 

Die Meinungen, ganz persönliches Urteil, eine Nachricht brauchen, die eigentlich Nachricht, das Thema nennen, die ausführliche Information, die Kurze Meldung, „ erste Gebot“ jedes Journalisten.

Aufgabe 12. Was können Sie über den Kommentar als eine freie Stillform erzählen? Benutzen Sie dabei folgende Wörter und Ausdrücke:

Das Thema kurz einleiten, eine Schlussfolgerung zu ziehen, eine Forderung zu stellen, di Argumente aufschreiben, die eigene Meinung zu vertreten, längere Kommentare, der Leitartikel, eine Sonderform der Kommentar.

Aufgabe 13. Lesen Sie den Text B und versuchen Sie, den Grundgedanken des Textes zu verstehen.




Переглядів: 273

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.