Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Der aufrufende Lehrer

Der aufgerufene Schüler

Der Vater, die Tochter - loben; der Sohn, das Geschirr - abwaschen; der Arzt, der Kranke - untersuchen; die Großmutter, die Jacke - stricken; die Studentin, das Buch - lesen; der Junge, der Brief - schreiben; die Bauarbeiter, das Haus - bauen; der Arzt, die Arznei - verschreiben; die Studenten, die Prüfung - ablegen; der Reisende, das Zimmer - reservieren.

 

Übung 5. Partizip I oder Partizip II?

1. Ein _______________________ Formular lag auf dem Tisch (ausfüllen). 2. Der vor kurzem ___________________ Brief brauchte 10 Tage, um zum Empfänger zu gelangen (schicken). 3. Die _______________ Arznei muß in der Apotheke bestellt werden (verschreiben). 4. Das __________________ Kind liegt seit 5 Tagen im Bett (erkranken). 6. Sie denkt an die ____________________ Zeit oft zurück (vergehen). 7. Laut ___________________ Kinder spielten im Hof Fußball (schreien). 8.Das _________________ Kind lag ruhig in seinem Bett (schlafen). 9.Die laut __________________ Vögel fliegen in warme Länder (kreischen). 10. Im _________________ Zimmer war es sehr schwüll (nicht lüften). 11. Das aus dem Wasserhahn _____________ Wasser machte mich nervös (tröpfeln). 12.Die gut _______________ Partizipien vergesse ich nie (sich einprägen).

 

Übung 6. Ergänzen Sie die Endung und bilden Sie Sätze mit diesen Adjektivattributen.

1. eine sich nähernd _______________ Reise

2. mit wachsend _______________ Begeisterung

3. im voraus gelöst _______________ Fahrkarten

4. der zu packend _______________ Koffer

5. der angekommen _______________ Zug

6. die wartend _______________ Fahrgäste

7. das überfüllt _______________ Abteil

8. der hin und her laufend ____________Schaffner

9. der auf mich wie ein rotes Tuch wirkend Zollbeamte

10. die passiert _____________Grenze

11. hinter allen Bergen geblieben _______________ Heimat

 

Übung 7. Schreiben Sie mit oben stehenden Redewendungen eine Kurzgeschichte. Kennen Sie die Redewendung „Mit einem lachenden und einem weinenden Auge“?

Beispiel: Es ist Januar, das Wetter ist schön, aber es liegt nur wenig Schnee. Der Skilehrer sagt mit einem lachenden und einem weinenden Auge: Meine Schüler können sich sonnen, aber Skifahren lernen sie nicht.




Переглядів: 560

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.