Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання результатів іспиту

За оцінкою якості відповідей на поставлені завдання теоретичної і практичної частин визначається повнота і правильність виконання завдання в цілому.

Оцінка за виконання кожної задачі визначається за чотирибальною системою відповідно до основних критеріїв та показників рівня знань, умінь, навичок, які проявив студент.

Основні показники оцінок знань студентів за результатами виконання завдань:

Оцінка "Відмінно" виставляється за:

- знання і розуміння всього програмного матеріалу в повному обсязі;

- послідовний, логічний, обгрунтований, безпомилковий виклад матеріалу в письмовій формі;

- правильне, грамотне, охайне оформлення письмової роботи з використанням креслень, ескізів тощо;

- самостійне, впевнене і правильне застосування знань для конкретних умов;

- вміле формулювання висновків та узагальнень;

- відсутність помилок, суттєвих виправлень тощо.

Оцінка "Добре" виставляється за:

- знання і розуміння всього програмного матеріалу в повному обсязі;

- послідовний, логічний, обгрунтований, безпомилковий виклад матеріалу в письмовій формі;

- правильне, охайне оформлення письмової роботи з використанням креслень, ескізів тощо;

- правильне застосування знань для конкретних умов;

- формулювання висновків та узагальнень.

Оцінка "Добре" виставляється придопущенні окремих, несуттєвих помилок, виправлень.

Оцінка "Задовільно" виставляється за:

- знання і розуміння тільки основного програмного матеріалу в обсязі, який дозволяє принципово вірно виконати більшість завдань;

- спрощений виклад рішень задач;

- задовільне оформлення письмової роботи з використанням креслень, ескізів, тощо;

- застосування окремих знань для конкретних умов;

Оцінка "Задовільно" виставляється при наявності окремих суттєвих помилок.

Оцінка "Незадовільно" виставляється за:

-поверхове знання і розуміння основного програмного матеріалу;

- непослідовний виклад рішень з допущенням суттєвих помилок;

- неохайне оформлення письмової роботи;

- невміння робити узагальнення та висновки;

- невміння застосовувати знання у практичній діяльності.

 

 

Лектор дисципліни, асистент І.В. Щокотова

 

Затверджено на засіданні кафедри КСУ 18.10.20013р., протокол № 3.

 

Зав. кафедри, к.т.н., доцент В.Д.Черв'яков




Переглядів: 515

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.