Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Компетенції, які необхідно розвивати

Кафедра світової літератури

 

ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

 

САМОСТІЙНА РОБОТА

 

ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА

 

 

Методичні рекомендації

З навчальної дисципліни

 

 

ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ XVIIІ СТ.

 

 

Для студентів 2 курсу

Напряму підготовки 6.020303 Філологія.

Мова і література (англійська, німецька)

Укладачі :

проф. Ніколенко О.М., доц. Таранік-Ткачук К.В., ст. викл. Фісак І.В.

 

 

Полтава − 2013

 


Практичні заняття. Самостійна робота. Індивідуальна робота: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Історія зарубіжної літератури XVIIІ століття» / Укладачі Ніколенко О.М., Таранік-Ткачук К.В., Фісак І.В. – Полтава : ПНПУ, 2013. – 31 с.

 

Методичні рекомендації затверджено на засіданні кафедри світової літератури.

Протокол № 10 від 9 січня 2013 року.

Завідувач кафедри ______________________ ( проф. Ніколенко О.М. )

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

Ó Ніколенко О.М.,

Таранік-Ткачук К.В.,

Фісак І.В., 2013 рік

Ó ПНПУ, 2013 рік

 


ВСТУП

 

Вивчення історії зарубіжної літератури є важливою складовою професійної підготовки вчителя-словесника. Значення цієї дисципліни у вищих педагогічних закладах освіти надзвичайно велике: вона дає уявлення про перебіг літературного процесу в різних країнах, розуміння місця рідної літератури у світовому контексті, формує філологічну культуру, широкий світогляд, уміння й навички літературознавчого аналізу.

XVIIІ століття – яскрава й неповторна сторінка в історії зарубіжної літератури. У цей час розвивалися різні літературні напрями – просвітницький реалізм, просвітницький классицизм, сентименталізм, рококо, які дали неперевершені зразки словесного мистецтва. Такі могутні постаті, як Д. Дефо, Дж. Свіфт, Ж.-Ж. Руссо, Д. Дідро, Ф. Шиллер, Й.-В. Гете, М. Ломоносов, М. Карамзін, Д. Фонвізін та інші, вважаються класиками світової літератури, й сьогодні їх спадщина є напрочуд актуальною. Цей період розвитку літератури потужно репрезентований у чинних програмах для середньої загальноосвітньої школи, що зумовлює необхідність глибокого знання здобутків XVIIІ століття студентами-філологами.

Компетенції, які необхідно розвивати

в результаті вивчення навчальної дисципліни:

· розуміння основних тенденцій та закономірностей літературного процесу XVIII століття;

· усвідомлення місця й значення зарубіжної літератури XVIII століття в історії світової літератури та культури;

· розуміння національної специфіки різних літератур;

· розуміння зв’язків розвитку літератури, мистецтва й філософської думки;

· знання провідних літературних напрямів і течій, їх характерних ознак та форм прояву в літературі;

· здатність аналізувати художні твори, визначати особливості їх змісту й форми, жанру, стилю митця;

· знання українських перекладів та українських перекладачів творів зарубіжної літератури;

· здатність порівнювати художні твори в різних аспектах;

· виконання усних і письмових робіт, різних за обсягом, характером і жанром (аналіз ліричного твору, твір на літературну тему, характеристика художнього образу, аналіз оригіналу та перекладу тощо);

· складання плану, тез, конспекту літературно-критичної праці.

 




Переглядів: 285

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.