Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 2.

Задача 1.

ПАТ „КИМ» виробляє і реалізує широкий асртимент продукції.

Для визначення витрат структурних підрозділів підприємства , понесених при виготовленні визначеного виду продукції і структури постійних витрат і з метою можливості їхнього обліку в продукті, а також для формуванні даних про зв'язки між перемінними, постійними витратами і прибутком окремого виду виробу необхідно:

1. Провести розрахунок сум покриття і результати оформити в табл.1.

2. Підготувати резюме за економічними показниками.

3. Підготувати альтернативні варіанти управлінських рішень.

Таблиця 1

Багатоступінчастий облік маржинального доходу (сум покриття)(тис.грн)

 

Показники ВИДИ ПРОДУКЦІЇ
  А Б У Г Д Е Ж З
Виторг від реалізації 224,1 382,5 438,5 1014,0 580,8 246,2 371,0
Перемінні витрати 29,0 26,5 28,0 29,1 28,9 29,1 29,0 76,2
Маржа 1 (сума покриття)                
Постійні витрати по видах продукції 98,1 196,3 235,6 147,2 539,8 490,8 107,9 117,8
Маржа 2 (сума покриття)                
Сума        
Постійні витрати дільниць 61,5 79,9 215,4 47,2
Маржа 3 (сума покриття)        
Сума    
Постійні витрати по видах підрозділів (дільниць) 20,4 37,0
Маржа 4 (сума покриття)    
Сума  
Постійні витрати цеху 58,7
Результат (+ прибуток, - збиток)  

 

 

Рішення

 

Таблиця

Багатоступінчастий облік маржинального доходу (сум покриття)(тис.грн)

 

Показники ВИДИ ПРОДУКЦІЇ
  А Б У Г Д Е Ж З
Виторг від реалізації 224,1 382,5 438,5 3367 1014,0 580,8 246,2 371,0
Перемінні витрати 29,0 26,5 28,0 29,1 28,9 29,1 29,0 76,2
Маржа 1 (сума покриття) 253,1 410,5 337,9 985,1 551,7 217,2 294,8
Постійні витрати по видах продукції 98,1 196,3 235,6 147,2 539,8 490,8 107,9 117,8
Маржа 2 (сума покриття) 36,6 134,8 155,7 67,3 124,4 75,4 60,7 70,6
Сума 171,4 290,3 199,8 131,3
Постійні витрати дільниць 61,5 79,9 215,4 47,2
Маржа 3 (сума покриття) 269,9 162,8 94,3
Сума 420,9 257,1
Постійні витрати по видах підрозділів (дільниць) 20,4 37,0
Маржа 4 (сума покриття) 362,2 198,4
Сума 560,6
Постійні витрати цеху 58,7
Результат (+ прибуток, - збиток) 501,9

 

 

1. Сума покриття являє собою різницю між виторгом від продажу й змінними витратами.

Таким чином, прибуток виникає в тому випадку, якщо накопичені суми покриття по всій проданій продукції стають більше величини постійних витрат підприємства. Прибуток складає – 501,9

2. Найбільшу суму покриття має продукція Д але найбільший виторг дає продукція Г, яка має середній рівень покриття. Взагалі усі продукти мають достатній рівень покриття.

 

3.Якщо, це не заперечує вимогам ринку можна рекомендувати збільшити випуск продукції Д і Е, які мають найбільший рівень покриття.

 

 

Задача 2.

Корпорація „Алкор” планує випуск і реалізацію чотирьох видів продукції. Вихідні дані для планування всіх показників наведені в таблиці 1.

 

Таблиця 1.

№ з/п Показники Продукти
А Б В Д
Ціна, грн./од Маржинальна вартість, грн./од
Постійні витрати на місяць, грн.
Обсяг виробництва і реалізації, од

 

Визначити:

1. У якій послідовності потрібно включити продукт у програму, якщо немає обмежень по збуті?

2. Визначити прибуток по кожному продукту і загальний прибуток по фірмі.

3. Зробити висновки за результатами розрахунків та запропонувати можливі альтернативи управлінських рішень.

 

Рішення

1. Якщо немає обмежень по збуті перш за все треба включити у програму продукти, які мають високий рівень покриття, тобто валової маржи, тобто у наступній послідовності – Д,В,Б,А.

2. Спочатку, визначимо загальний маржинальний прибуток, по формулі N ( Ц –С )

Де N –обсяг виробництва

Ц –ціна.

С – змінні витрати

( Ц –С ) – валова маржа.

Загальний маржинальний прибуток - 1000* 12 + 1000*15 +500*20+150*25 = 40750

валова маржа – постійні витрати + прибуток. Тобто загальний прибуток

40750 – 1000 = 39750

Тепер треба розподілити витрати між продукцією. Оскільки ми маємо валову маржу, то можемо розподілити згідно доходу. Згідно формулі

Обсяг виробництва * постійні витрати * валова моржа( по продукту) : загальна валова маржа

Продукт А

1000*1000*12: 40750 =294,5

Продукт Б

1000*1000*15: 40750 = 368,1

Продукт В

1000*500*20: 40750 = 245,4

Продукт Д

1000*150*25: 40750 = 92

Прибуток по продуктах – маржинальний прибуток по продукту– постійні витрати на продукт

Прибуток по А 12000 - 294,5 =11705,5

Прибуток по Б 1500 -368,1 = 14631,9

Прибуток по В 10000-245,4 = 9754,6

Прибуток по Д 750 -92 = 658

 

3. Продукт Д, який має найбільшу валову маржу має найменший обсяг виробництва і реалізації. Треба збільшити випуск продукції Б і Д, зменшивши випуск А і Б. При умові відсутності ринкових обмежень.

 

 




Переглядів: 656

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.