МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 2.Задача 1. ПАТ „КИМ» виробляє і реалізує широкий асртимент продукції. Для визначення витрат структурних підрозділів підприємства , понесених при виготовленні визначеного виду продукції і структури постійних витрат і з метою можливості їхнього обліку в продукті, а також для формуванні даних про зв'язки між перемінними, постійними витратами і прибутком окремого виду виробу необхідно: 1. Провести розрахунок сум покриття і результати оформити в табл.1. 2. Підготувати резюме за економічними показниками. 3. Підготувати альтернативні варіанти управлінських рішень. Таблиця 1 Багатоступінчастий облік маржинального доходу (сум покриття)(тис.грн)
Рішення
Таблиця Багатоступінчастий облік маржинального доходу (сум покриття)(тис.грн)
1. Сума покриття являє собою різницю між виторгом від продажу й змінними витратами. Таким чином, прибуток виникає в тому випадку, якщо накопичені суми покриття по всій проданій продукції стають більше величини постійних витрат підприємства. Прибуток складає – 501,9 2. Найбільшу суму покриття має продукція Д але найбільший виторг дає продукція Г, яка має середній рівень покриття. Взагалі усі продукти мають достатній рівень покриття.
3.Якщо, це не заперечує вимогам ринку можна рекомендувати збільшити випуск продукції Д і Е, які мають найбільший рівень покриття.
Задача 2. Корпорація „Алкор” планує випуск і реалізацію чотирьох видів продукції. Вихідні дані для планування всіх показників наведені в таблиці 1.
Таблиця 1.
Визначити: 1. У якій послідовності потрібно включити продукт у програму, якщо немає обмежень по збуті? 2. Визначити прибуток по кожному продукту і загальний прибуток по фірмі. 3. Зробити висновки за результатами розрахунків та запропонувати можливі альтернативи управлінських рішень.
Рішення 1. Якщо немає обмежень по збуті перш за все треба включити у програму продукти, які мають високий рівень покриття, тобто валової маржи, тобто у наступній послідовності – Д,В,Б,А. 2. Спочатку, визначимо загальний маржинальний прибуток, по формулі N ( Ц –С ) Де N –обсяг виробництва Ц –ціна. С – змінні витрати ( Ц –С ) – валова маржа. Загальний маржинальний прибуток - 1000* 12 + 1000*15 +500*20+150*25 = 40750 валова маржа – постійні витрати + прибуток. Тобто загальний прибуток 40750 – 1000 = 39750 Тепер треба розподілити витрати між продукцією. Оскільки ми маємо валову маржу, то можемо розподілити згідно доходу. Згідно формулі Обсяг виробництва * постійні витрати * валова моржа( по продукту) : загальна валова маржа Продукт А 1000*1000*12: 40750 =294,5 Продукт Б 1000*1000*15: 40750 = 368,1 Продукт В 1000*500*20: 40750 = 245,4 Продукт Д 1000*150*25: 40750 = 92 Прибуток по продуктах – маржинальний прибуток по продукту– постійні витрати на продукт Прибуток по А 12000 - 294,5 =11705,5 Прибуток по Б 1500 -368,1 = 14631,9 Прибуток по В 10000-245,4 = 9754,6 Прибуток по Д 750 -92 = 658
3. Продукт Д, який має найбільшу валову маржу має найменший обсяг виробництва і реалізації. Треба збільшити випуск продукції Б і Д, зменшивши випуск А і Б. При умові відсутності ринкових обмежень.
Переглядів: 656 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|