Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація та порядок проведення ділової гри

Визначення мети та постановка завдань перед учасниками діло­вої гри.

Ділова гра має на меті закріпити теоретичні знання студентів з теми «Фінансова звітність», допомогти їм набути професійних навичок скла­дання фінансової звітності та використання її інформації для оцінки фі­нансового стану, а саме: оцінки стану майна та джерел його формуван­ня, фінансової сталості, ліквідності та платоспроможності, а також вишукування резервів його покращення.

Учасникам ділової гри пропонуються до виконання наступні за­вдання:

1. Відповіді працівників кожної бухгалтерії на запитання, запропо­
новані викладачем. За кожну правильну відповідь бухгалтерії прису­
джують один бал.

Відповіді працівників бухгалтерії можуть доповнюватися і уточню­ватися працівниками інших бухгалтерій, за що вони отримують додат­кові бали.

2. Відповіді на запитання суперників. Кожна бухгалтерія повинна
запропонувати своїм суперникам по два запитання. За кожну правильну
відповідь команда отримує один бал. Крім того, оцінюються також по­
ставлені запитання. За кожне цікаве, змістовне запитання арбітри при­
суджують по одному балу.

Відповіді можуть доповнюватися і уточнюватися працівниками ін­ших бухгалтерій, за що вони отримують додаткові бали.


3. Вирішення ситуаційного завдання. Студентам пропонується на практичному матеріалі відкритого акціонерного товариства «Шанс» (далі ВАТ «Шанс») (табл. 2.22; 2.23; 2.24) скласти форму № 1 «Бухгал­терський баланс», форму № 2 «Звіт про прибутки та збитки». За даними складеної фінансової звітності оцінити стан майна та джерел його фор­мування; розрахувати та проаналізувати показники фінансової сталості (табл. 2.26), ліквідності та платоспроможності (табл. 2.27), ділової ак­тивності ВАТ «Шанс», а також виявити резерви зміцнення його фінан­сового стану. З метою визначення напрямів поглибленого аналізу фі­нансового стану ВАТ «Шанс» попередньо доцільно здійснити експрес-аналіз його бухгалтерської (фінансової) звітності (табл. 2.25).




Переглядів: 213

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.