МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз виконання кошторису видатків загального фонду в розрізі за три роки з 2011 року по 2013 рікОдним з основних напрямів роботи 46 ДПРЧ є фінансова діяльність, сутність якої полягає в отриманні, організації руху, розподілу і використанні фінансових ресурсів. З метою оцінки забезпеченості установи бюджетними та іншими засобами й повноти їх використання, характеристики стану розрахунків і запасів товарно-матеріальних цінностей, вважаємо за доцільне провести фінансовий аналіз діяльності 46 ДПРЧ. Джерелами інформації для аналізу є: Баланс, Звіт про надходження та використання коштів загального фонду, Звіт про надходження та використання коштів , отриманих як плата за послуги, Звіт про надходження та використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних н6адходжень, Звіт про результати фінансової діяльності, Звіт про рух грошових коштів, інші форми звітності. Доречно звернути увагу на динаміку видатків 46 ДПРЧ, та їх структуру протягом 2011 - 2013рр. У 2011 - 2013рр. передбачалося здійснення таких видатків за рахунок загального фонду: оплата праці працівників бюджетної установи, придбання товарів і послуг, видатки на відрядження, оплата комунальних послуг та енергоносіїв, видатки на відрядження та поточні трансферти населенню та ін. Порівняно з попередніми періодами, динаміка видатків установи у 2013р. в деяких статтях змінилася. Узагальнена інформація подана у таблиці 2.1. Таблиця 2.1 – Динаміка видатків за кошторисом 46 ДПРЧ за 2011-2013рр., грн.
Таблиця 2.2. – Структура видатків за кошторисом 46 ДПРЧ за 2011-2013рр.,грн
Рис.2.1. Структура видатків за кошторисом 46 ДПРЧ за 2011-2013рр.,грн
Як видно з наведених у табл. 2.2 даних, у 2011р. найбільшу частку серед видатків загального фонду становили витрати на оплату праці працівників 75,82%, така тенденція залишалася майже незмінною протягом наступних двох років (2012-2013рр.). Сума видатків на придбання товарів (матеріали, обладнання, інвентар) у 2011р. дорівнювала 12840грн, а в загальній структурі видатків установи становила 0,76%, але упродовж 2012 року скоротилася до 0,38%. А вже в 2013 році підвищилась до 4,81%. Частка видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у 2011 році становила 1,65% у грошовому виразі сума дорівнювала 27955 грн., у 2012р. до 106471 грн. у 2013р., , а частка 2012-2013рр становили 0,53% і 0,95% відповідно. Витрати на поточні трансферти населенню складають найменшу питому вагу у структурі видатків кошторису установи, у 2011-2012рр. їх взагалі не було, а вже у 2013 році вони становили 3390грн, і їх частка дорівнювала 0,25%. За результатами аналізу планових та фактичних надходжень коштів загального фонду у 2013р. не спостерігається загальної тенденції (табл. 2.2). Таблиця 2.2 – Виконання кошторису за основними видами видатків 46 ДПРЧ у 2013р., грн.
Можемо зробити висновки, що загалом план виконаний на 100%. Найбільший відсоток виконання стосується видатків на соціальне забезпечення – 100%, також на оплату праці працівників та нарахування на оплату праці - 100%, що у грошовому виразі складає 1009096,71грн. і 295685,92 відповідно. А найменший відсоток виконання стосується видатків на придбання товарів і послуг - 96,25%, що у грошовому виразі складає 63590 грн. (на 2476 грн., ніж затверджено кошторисом). Деталізувати результати аналізу структури та динаміки видатків бюджетної установи можна за допомогою факторного аналізу. Факторна модель аналізу видатків нашої бюджетної установи такі: Факторна модель аналізу видатків на оплату праці: Воп = Ч ЗП, де Ч – середньооблікова чисельність працівників; ЗП – середньорічна заробітна плата одного працівника. ;
Використовуючи дані Балансу, поданий у додатку А, можемо визначити низку показників, що в певній мірі характеризують фінансову стійкість установи. Розрахунок коефіцієнтів аналізу фінансово-господарської діяльності 46 ДПРЧ наведено у таблиці 2.3. Таблиця 2.3 – Показники фінансового та майнового стану 46 ДПРЧ протягом 2011-2013рр.
За результатами проведених розрахунків, можемо зауважити, що коефіцієнт фінансової незалежності, який показує питому вагу власного капіталу в загальній сумі засобів, авансованих у його діяльність, не змінювався протягом 2011 - 2012рр. і становив 0,96, і в 2013 році – 0,91, що свідчить про повну забезпеченість діяльності установи власними коштами. Коефіцієнт маневреності власного капіталу характеризує ту частину власного капіталу, яка є джерелом покриття поточних активів, у 2011р. даний показник складав 0,067, у 2012р. знизився до значення 0,058, а у 2013р. зменшився аж до -0,0085, що вказує на низьку мобільність власного капіталу. Розрахований коефіцієнт мультиплікації власного капіталу характеризує
Отже, результати проведеного аналізу діяльності 46 ДПРЧ свідчить про те, що фінансовий стан є
Переглядів: 262 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|