МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні методичні рекомендації до проведення занять фізичними вправами з учнями СМГ
Групи учнів СМГ комплектуються за висновками лікаря про стан їх здоров’я, формуються за наказом директора школи, мінімальна кількість дітей в групі – не менше 10 чоловік. Практика показує, що доцільно комплектувати ці групи з учнів І-ІІ, ІІІ-IV, V-VIII, IX-XI класів. Якщо число учнів недостатнє для комплектування групи, їх об’єднують. За даними педагогічного тестування та функціонального стану група ділиться на підгрупи А (“сильну”) і В (“слабку”). У підгрупу “А” скеровуються школярі, що не мають суттєвих відхилень у стані здоров’я, задовільно оволодівають руховими діями та учні, що тимчасово направляються у СМГ для повного відновлення їхнього здоров’я після травм та захворювання. У підгрупу “В” скеровуються учні з патологічними змінами в організмі, загостреними хронічними захворюваннями, з аномалією розвитку опорно-рухового апарату. Заняття плануються в розкладі і проводяться до або після уроків 2 рази на тиждень по 45 хв або три рази по 30 хв.
Основні завдання ФВ учнів, що відносяться до СМГ: ● Зміцнення здоров’я, покращення фізичного розвитку, загартування школярів. ● Розширення функціональних можливостей основних фізіологічних систем організму. ● Посилення захисних функцій організму школярів до різних захворювань. ● Формування та закріплення рухових умінь та навичок. ● Виховання в дітей морально-вольових якостей і стійкого інтересу до регулярних самостійних занять фізичними вправами. ● Роз’яснення учням ЗСЖ, принципів гігієни праці і відпочинку, раціонального харчування.
Як вказує проф. Б.М. Шиян, вчителю необхідно на переконливих прикладах показувати роль ФК у боротьбі з хворобами. Такі знання допоможуть учням усвідомити, що заняття фізичними вправами спроможні відновити їхнє здоров’я і працездатність, що сприятиме, в свою чергу, підвищенню ефективності занять. Заняття з учнями СМГ діляться на 2 періоди: підготовчий і основний. Підготовчий період триває перші 2 місяці навчального року. Його завдання: Поступово підготувати серцево-судинну та дихальну системи і в цілому організм до виконання фізичних навантажень. Виховувати в учнів потребу до систематичних занять фізичними вправами. Навчити учнів швидко знаходити і підраховувати пульс. Навчити елементарним правилам самоконтролю (аналіз самопочуття, характеру сну, апетиту, поява втоми на уроках ФК). В перші 6-8 тижнів занять з учнями разом із загально розвиваючими вправами використовуються спеціальні (для кожного конкретного захворювання). Типова схема побудови перших 12 уроків: шикування, підрахунок пульсу, відпочинок сидячи, індивідуальне виконання спеціальних вправ із врахуванням характеру захворювання, рівня функціональних можливостей учня. Особлива увага приділяється правильному поєднанню дихання із виконанням вправ. 50% всіх вправ проводяться в положенні сидячи і лежачи в повільному темпі. Кожна вправа виконується 3-4 рази, потім 6-8. Протягом підготовчого періоду вивчаються індивідуальні особливості кожного учня, здатність організму переносити фізичні навантаження. Тривалість основного періоду залежить від того, як пристосовується організм учнів до фізичних навантажень, від стану здоров’я. В цьому періоді діти можуть бути переведені у підготовчу і навіть основну групу. Завдання основного періоду: 1. Підвищення загальної тренованості, функціональних можливостей організму до фізичних навантажень в школі і домашніх умовах. 2. Засвоєння основних умінь та навичок із програми ФВ для учнів СМГ. Читайте також:
|
||||||||
|