МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні функції управління, пов’язані з прогнозуванням, плануванням, регулюванням, координацією та контролемУправління – це процес, у якому можна в загальному випадку виділити кілька функцій: - аналіз та оцінка стану об’єкту; - прогнозування та планування заходів для досягнення мети та завдань управління; - організація, тобто безпосереднє формування керованої та керуючої систем; - контроль, тобто система спостереження та перевірки за ходом організації управління; - визначення ефективності заходів; - стимулювання, тобто форми впливу, що спонукають учасників управління творчо вирішувати проблеми управління. У БЖД виділяють наступні аспекти: Світоглядний, фізіологічний, психологічний, соціальний, виховний, ергономічний, екологічний, медичний, техничний, організаційно-оперативний, правовий, (юридичний), економічний. Відповідно до аспектів існує багата палітра засобів керування БЖД. До них, зокрема, відносяться: освіта народних мас; виховання культури безпечної поведінки; професійна освіта; професійний відбір; медичний відбір; психологічний вплив на суб’єктів керування; раціоналізація режимів праці та відпочинку; технічні та організаційні засоби колективного захисту (ЗКЗ); засоби індивідуального захисту (ЗИЗ); система пільг та компенсацій тощо. Управління безпекою пов’язане з виділенням у складній системі більш простих елементів. Цей процес називається декомпозицією діяльності. Рівень деталізації залежить від особливостей системи, умов та мети керування та від інших факторів. Наприклад, для аналізу звичайного трудового процесу в загальному випадку можна виділити наступні елементи: предмети, засоби та продукти праці; енергія; технологія; інформація; природно-кліматичні фактори; рослини, тварини; працівник колективу. Неважко побачити, що кожний з названих елементів системи за своєю природою системний і за необхідності може піддаватися процесу декомпозиції. Аналіз розвитку НС та прийняття оперативних рішень ускладнюються дуже істотною невизначеністю оцінок їх основних факторів, неоднозначністю у виборі способів їх ліквідації, складністю кількісної оцінки ефективності прийнятих рішень. Керівним органам навіть при значних матеріальних ресурсах доводиться діяти в умовах гострого дефіциту часу, обмеженої точності та достовірності інформації, що може призвести до прийняття нераціональних і навіть помилкових рішень, а отже, і до великих втрат не тільки матеріального плану. Проектування умов безпеки достатньо складний процес, що вимагає відповідної підготовки осіб, яким він доручається. Система підтримки прийняття управлінських рішень в надзвичайних ситуаціях представляє собою універсальний засіб: - автоматизації обробки даних, що надходять; - планування операцій з ліквідації НС та контролю їх виконання; - оцінки наслідків і аналізу НС. Основне призначення системи - скорочення часу, необхідного для вироблення і прийняття оптимального рішення, спрямованого на ліквідацію наслідків НС, з метою зменшення втрат серед населення, фінансового та екологічного збитку, а також інших видів збитків, у тому числі непрямого. Система є потужним інструментом підтримки прийняття рішень, спрямованих на ліквідацію НС. Система дозволяє координувати діяльність підрозділів, управляти ними й забезпечувати інформаційну взаємодію між усіма учасниками операцій з ліквідації наслідків НС. Управлінські рішення дозволяють: - відстежувати і наочно відображати сили та засоби, оперативну обстановку та додаткову інформацію; - оперативно і своєчасно отримувати інформацію про реальні надзвичайних ситуаціях; - відстежувати розвиток НС та операцій з її ліквідації; - автоматично реєструвати інформацію, що надходить; - прогнозувати за допомогою інструментів математичного моделювання параметри НС та варіанти її розвитку, а також відтворювати НС, що мали місце в реальності; - виконувати оцінку необхідних сил і засобів, наслідків НС і т.п.; - планувати хід операції, розробляти довільну кількість управлінських рішень з метою вибору оптимального та здійснювати загальний оперативний контроль; - проводити аналіз НС та її наслідків; - забезпечити повноту інформації, яка використовується для прийняття рішень з організації захисту населення; - забезпечити наочне відображення великих обсягів інформації з метою збільшення ефективності сприйняття інформації особами, що приймають рішення; - використати частину робочих місць в якості тренажерного комплексу. Читайте також:
|
||||||||
|