Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика автомобіля Hyundai Accent

Hyundai Accent (Хюндай Акцент) – компактний бюджетний седан корейської фірми.

Hyundai Accent оснащується двома бензиновими двигунами об’ємом 1.4 л. та 1.6 л. та потужністю 107к.с. і 123к.с. відповідно. Кожний двигун працює в парі з 5-х ступінчастою механічною коробкою передач або з 4-х ступінчастою автоматичною коробкою передач.

У конструкції моторів нового покоління Gamma, використана новітня технологія багатоточкового уприскування і система зміни фаз газорозподілу. Це забезпечує седану accent підвищені потужність і крутний момент. Також застосування даної системи дозволяє досягти зниження витрати палива, токсичності відпрацьованих газів.

Автомобіль Hyundai Accent пропонується в трьох комплектаціях: Сlassic, Optima та Comfort. Кожна комплектація доповнює попередню, представляючи клієнту широкий спектр опцій та функцій для автомобіля.

Стандартним оснащенням для всіх Hyundai Accent є гідро підсилювач керма, який робить легким маневрування в міських умовах, бортовий комп'ютер, регулювання керма по висоті та по вильоту.

Передня підвіска незалежна, важільно-пружинна типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, плетеними циліндричними пружинами, нижніми поперечними важелями і стабілізатором поперечної стійкості.

Задня підвіска незалежна, важільно-пружинна, з телескопічними амортизаторними стійками, плетеними конічними пружинами, з двома поперечними і одним поздовжнім нижніми важелями і стабілізатором поперечної стійкості.

Дана система підвіски забезпечує м’ягкий рух по дорозі. Підвіска добре відпрацьовує всі нерівності та вибоїни на дорозі, а прекрасна шумоізоляція забезпечує комфортну подорож на авто.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
КПОТРА401.30.00.00.000 ПЗ  
Гальмівна система Hyundai Accent не досконала – перша комплектація, Classic, оснащується задніми барабанними гальмами, хоча АБС встановлюється на всі комплектації. В комплектаціях Optima та Comfort дискові гальма встановлюються на всі колеса.

Таблиця 1.1 – Коротка характеристика транспортного засобу

ДВИГУН
Розташування двигуна Спереду, поперечно
Об'єм двигуна,
Максимальна потужність, к.с. при об/хв 107/6300 123/6300
Максимальний момент , Nm при об/хв 135.4/5000 155 / 4200
Паливо Бензин з октановим числом не менше 92
Розташування циліндрів Рядне
Кількість циліндрів
Діаметр циліндра 75,5 76,5
Кількість клапанів
Хід поршня 78,1
Ступінь стиснення 10:1
Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2
Норма токсичності Euro IV
КУЗОВ
Тип кузова Седан
Кількість місць

 

Продовження табл. 1.1

Довжина, мм
Ширина, мм
Висота, мм
Колісна база, мм
Колія передня, мм
Колія задня, мм
Дорожній просвіт ( кліренс), мм
Об’єм багажника, л
ТРАНСМІСІЯ  
Привід
ПІДВІСКА  
Тип передньої підвіски
Тип задньої підвіски Напівзалежна , пружинна
РУЛЬОВЕ КЕРУВАННЯ  
Підсилювач керма
Тип рульового керування Шестерня-рейка
ТИП ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ  
Передні гальма
Задні гальма Барабанні/дискові, вентильовані
ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Об’єм паливного бака, л
Максимальна швидкість, км/год
Споряджена маса автомобіля, кг min-max 1110-1173
Час розгону (0-100 км/год), с 10,2
   

 

1.2

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
КПОТРА401.30.00.00.000 ПЗ  
Відомості про гальмівні системи

Гальмівна система автомобіля — одна із найголовніших систем автомобіля, яка призначена для зниження швидкості руху автомобіля, його зупинки та утримання на місці при стоянці.

Гальмівна сила виникає між колесом та дорогою й спрямована проти напряму обертання колеса, тобто перешкоджає його обертанню. Максимальне значення гальмівної сили на колесі залежить від можливостей механізму, який створює цю силу, від навантаження, що припадає на колесо, та від коефіцієнта зчеплення з дорогою. За умови однаковості всіх факторів, що визначають силу гальмування.

Ефективність гальмової системи залежатиме насамперед від особливостей конструкції механізмів, які гальмують автомобіль.

На сучасних автомобілях для підвищення безпеки руху встановлюють кілька гальмових систем, що за призначенням поділяються на:

· Робочу

Застосовується на всіх режимах руху автомобіля, для зниження його швидкості або для повної зупинки. Приводиться в дію водієм натисненням на педаль гальм.

· Запасну

Створена для зупинки автомобіля у разі виведення з ладу робочої гальмівної системи. Гальмівна сила, що створюється системою дещо менша, ніж у робочої. Як правило, функції запасної системи може виконувати справна частина робочої або стоянкової систем.

· Стоянкову

Призначається для утримування зупиненого автомобіля на місці, щоб недопустити його самостійного рушання. Приводиться в дію задопомогою важеля або педалі стоянкового гальма водієм у салоні автомобіля.

· Допоміжну

Використовується на автомобілях особливо великої вантажопідйомності (МАЗ, КрАЗ, MAN) для зменшення навантаження на робочу гальмову систему в разі тривалого гальмування на довгих спусках у гірській чи пагорбистій місцевості.

Будь-яка гальмівна система складається із гальмівних механізмів та їх приводів.

Принцип дії полягає у тому, що ці деталі не дають обертатися колесам, внаслідок чого автомобіль зменшує швидкість.

Типи гальмівних механізмів:

- За розташуванням:

1.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
КПОТРА401.30.00.00.000 ПЗ  
колісні;

2. трансмісійні;

- За формою обертальних деталей:

1. дискові;

2. барабанні;

- За формою поверхонь тертя:

1. стрічкові;

2. колодкові.

 




Переглядів: 285

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.