Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Головний гальмівний циліндр

Головний гальмівний циліндр (рис. 1.4) гідравлічного приводу гальм складається з двох окремих камер , з'єднаних з незалежними гідравлічними контурами. Перша камера пов'язана з правим переднім і лівим заднім гальмівними механізмами , друга - з лівим переднім і правим заднім гальмівними механізмами .

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
КПОТРА401.30.00.00.000 ПЗ  
Головний циліндр забезпечений бачком , внутрішня порожнина якого розділена перегородкою на два відсіки . Кожен відсік живить одну з камер головного циліндра.

Рисунок 1.4 – Будова гальмівного циліндра з бачком


Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
КПОТРА401.30.00.00.000 ПЗ  
1– кришка; 2 – прокладка; 3 – бачок; 4 – втулка; 5 – упорний болт; 6 – прокладка; 7 – корпус; 8 – прокладка; 9 – вимикач вогнів заднього ходу; 10 – пружина; 11 – шайба; 12 – манжет; 13 – клапан; 14 – поршень; 15, 16 – манжети; 17 – регулювальний гвинт; 18 –штопорне кільце; 19 – шайба; 20, 22 –зовнішні манжети; 21 – проставочна шайба; 23 – упорная шайба; 24 – поршень; 25 – клапан; 26 – манжет; 27 – шайба; 28 – пружина; 29 – втулка.


 

При натисканні на педаль гальма поршні головного циліндра починають переміщатися , робочими крайками манжет перекривають компенсаційні отвори , камери і бачок разобщаются і починається витіснення гальмівної рідини. На автомобілях , оснащених антиблокувальною системою гальм ( ABS) , в отвори головного гальмівного циліндра вкручені штуцера трубок , що підводять гальмівну рідину до гідравлічного блоку ABS .

На автомобілях без ABS на головному гальмівному циліндрі встановлені регулятори тиску , які при гальмуванні коригують тиск гальмівної рідини в задніх гальмівних механізмах , виключаючи можливість випереджаючої блокування задніх коліс. Це досягається пропорційним зменшенням тиску в задніх гальмах стосовно тиску в передніх . Співвідношення значень тиску в передніх і задніх колісних циліндрах при різних значеннях зусилля на педалі наведено в таблиці 1.2.

Таблиця 1.2 – Співвідношення значень тиску в контурах гідроприводу гальм, який підтримує регулятор тиску.

Тиск в передньому кулісному циліндрі, МПа Тиск в задньому кулісному циліндрі, МПа
5,4

 


Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
КПОТРА401.30.00.00.000 ПЗ  
1.3.5 Ручне стоянкове гальмо

Стоянкове гальмо - частина гальмівної системи, призначена для утримання транспортного засобу в нерухомому стані щодо опорної поверхні (рис. 1.5).

Гальмо стоянки призначений для загальмування автомобіля на стоянках і утримання його на ухилах.

Стоянкове гальмо приводиться в дію рукою , за допомогою важеля, який знаходиться між місцем водія і розташованим поруч пасажирським сидінням.

 

 

Рисунок 1.5 – Будова ручного стоянкового гальма

1 – кронштейн; 2 – виключатель; 3 – гвинт; 4 – зубчастий сектор; 5 – вал; 6 – собачка; 7 – пружина; 8 – кнопка; 9 – штовхач; 10 – рукоятка; 11 – важіль стояночного гальма; 12 – контргайка; 13 – регулювальна гайка; 14 – скоба; 15 – кожух; 16 – штопор; 17 – вал; 18 – різьбовой наконечник тросика; 19 – чохол.




Переглядів: 1915

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.