МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Головний гальмівний циліндрГоловний гальмівний циліндр (рис. 1.4) гідравлічного приводу гальм складається з двох окремих камер , з'єднаних з незалежними гідравлічними контурами. Перша камера пов'язана з правим переднім і лівим заднім гальмівними механізмами , друга - з лівим переднім і правим заднім гальмівними механізмами .
Рисунок 1.4 – Будова гальмівного циліндра з бачком
При натисканні на педаль гальма поршні головного циліндра починають переміщатися , робочими крайками манжет перекривають компенсаційні отвори , камери і бачок разобщаются і починається витіснення гальмівної рідини. На автомобілях , оснащених антиблокувальною системою гальм ( ABS) , в отвори головного гальмівного циліндра вкручені штуцера трубок , що підводять гальмівну рідину до гідравлічного блоку ABS . На автомобілях без ABS на головному гальмівному циліндрі встановлені регулятори тиску , які при гальмуванні коригують тиск гальмівної рідини в задніх гальмівних механізмах , виключаючи можливість випереджаючої блокування задніх коліс. Це досягається пропорційним зменшенням тиску в задніх гальмах стосовно тиску в передніх . Співвідношення значень тиску в передніх і задніх колісних циліндрах при різних значеннях зусилля на педалі наведено в таблиці 1.2. Таблиця 1.2 – Співвідношення значень тиску в контурах гідроприводу гальм, який підтримує регулятор тиску.
Стоянкове гальмо - частина гальмівної системи, призначена для утримання транспортного засобу в нерухомому стані щодо опорної поверхні (рис. 1.5). Гальмо стоянки призначений для загальмування автомобіля на стоянках і утримання його на ухилах. Стоянкове гальмо приводиться в дію рукою , за допомогою важеля, який знаходиться між місцем водія і розташованим поруч пасажирським сидінням.
Рисунок 1.5 – Будова ручного стоянкового гальма 1 – кронштейн; 2 – виключатель; 3 – гвинт; 4 – зубчастий сектор; 5 – вал; 6 – собачка; 7 – пружина; 8 – кнопка; 9 – штовхач; 10 – рукоятка; 11 – важіль стояночного гальма; 12 – контргайка; 13 – регулювальна гайка; 14 – скоба; 15 – кожух; 16 – штопор; 17 – вал; 18 – різьбовой наконечник тросика; 19 – чохол. Переглядів: 1915 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|