Дана модель автомобіля обладнана системою ABS. Отвори з правого боку головного гальмівного циліндра укручені два штуцери трубок, що підводять рідину до гідравлічного блоку ABS, від якого по каналам вона подається до робочих циліндрів. Анти-блокувальна система забезпечує стабільність управління автомобілем при гальмуванні за рахунок виключення блокування коліс.
Гідравлічний блок ABS, що складається з модулятора, насоса і блоку управління, кріпиться до щитка передка в моторному відсіку під вакуумним підсилювачем гальм. ABS діє в залежності від сигналів датчиків швидкості обертання коліс, встановлених на колесах. При гальмуванні автомобіля блок управління ABS визначає початок блокування колеса і відкриває відповідний електромагнітний клапан модулятора для скидання тиску гальмівної рідини в каналі. Клапан відкривається і закривається кілька разів в секунду, тому переконатися в тому, що ABS працює, можна по слабкому тремтіння педалі гальма.
При виникненні несправності в ABS гальмівна система зберігає працездатність, але при цьому можливе блокування коліс. В пам'ять блоку управління записується відповідний код несправності, що зчитується за допомогою спеціального обладнання в сервісному центрі.
На автомобілі з ABS в отворі поворотного кулака встановлений датчик швидкості обертання колеса (А), а на корпус зовнішнього шарніра приводу напресований зубчастий вінець (В).
Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
КПОТРА401.30.00.00.000 ПЗ
Рисунок 1.6 – Схема розташування датчика обертання колеса системи ABS
А – датчик обертання колеса; Б – вінець обертання.
Переглядів: 243
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: