МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка гальмівних колодок, дисків та барабанів1) Встановити автомобіль на підйомник або домкрат; 2) Зняти переднє колесо; 3) Перевірити через отвір в корпусі гальмівної скоби стан колодок (рис.5.8). Якщо товщина фрикційних накладок менше2 мм, слід замінити гальмівні колодки. Рисунок 1.7 – Отвір в супорті для перевірки товщини фрикційних накладок гальмівних колодок 4) Для перевірки ступеня зносу гальмівних колодок заднього гальмівного механізму потрібно зняти колесо і гальмівний барабан, виміряти товщину фрикційних накладок штангенциркулем або лінійкою (рис. 5.9).
Рисунок 1.8 – Вимірювання товщини фрикційних накладок штангенциркулем Потрібно замінити гальмівні колодки у таких випадках: - товщина накладок менше 1 мм; - поверхня накладок замаслена ; - накладки неміцно з'єднані з основою. 5) Виміряти діаметр робочої поверхні гальмівного барабана (рис.5.10). Гранично допустимий діаметр гальмівного барабана 182 мм , номінальний діаметр - 180 мм. При необхідності замінити барабан.
Гальмо стоянки повинен утримувати автомобіль на ухилі 25% при переміщенні важеля в салоні автомобіля на 6-7 зубців (клацань) храпового пристрою. Перевірку правильності регулювання стоянкового гальма виконуйте такий спосіб. Рисунок 1.9 – Схема перевірки стоянкового гальма 1. Знайти поблизу місця стоянки вашого автомобіля естакаду або навантажувальний пандус висотою H = 1,25 м при довжині в'їзду L = 5 м. Таке співвідношення відповідає ухилу 25 %. 2. За відсутності такого пандуса для спрощеної перевірки стоянкового гальма поставити автомобіль на рівному майданчику . Важіль перемикання передач встановити в нейтральне положення , підійміть повністю важіль стоянкового гальма. Вийдіть з автомобіля і спробуйте зрушити його з місця. Якщо вам це вдалося , необхідно терміново відрегулювати привід стоянкового гальма.
Для попередження раптової відмови гальмівної системи ретельно перевіряйте стан всіх трубопроводів. Замінюйте деталі новими , якщо є найменший сумнів у їх придатності . Всі гумові деталі гальмівних вузлів (шланги , манжети і пр. ) незалежно від їх стану замінюйте новими через 100 000 км пробігу або 5 років експлуатації (залежно від того , що настане раніше) , щоб попередити раптові їх розриви через старіння . Відповідно до вимог заводу-виробника гальмівна рідина підлягає заміні через кожні 40 000 км пробігу або 1 рік експлуатації (залежно від того , що настане раніше) . Перевіряйте герметичність зовнішнім оглядом : - Зверху -під капота ; - Знизу автомобіля (на підйомнику або оглядовій канаві ) ; - З боків автомобіля зі знятими колесами. При перевірці гідроприводу гальмівної системи необхідно оглянути: 1) Бачок головного гальмівного циліндра (рис. 5.2). Рисунок 1.10 – Бачок головного гальмівного циліндра 2) З'єднання трубопроводів з головним гальмівним циліндром (рис. 5.3).
Рисунок 1.11 – З'єднання трубопроводів з головним гальмівним циліндром 3) Перевірити , чи немає витоку рідини із з’єднань гальмівних трубок з шлангами (рис.5.4). Рисунок 1.12 – З’єднання гальмівного шланга з гальмівними трубками 4) Ретельно оглянути гальмівні шланги і їх з'єднання з гальмівними механізмами . Шланги не повинні мати тріщин , надривів і потертостей.
Рисунок 1.13 – З’єднання гальмівного шланга з гальмівним супортом 5) Оглянути з'єднання шлангів з робочими циліндрами , клапани для випуску повітря гальмівних механізмів передніх коліс (рис. 5.6). Рисунок 1.14 – З’єднання гальмівного шланга з гальмівним супортом 6) Оглянути з'єднання трубопроводів з робочими циліндрами , клапани для випуску повітря гальмівних механізмів задніх коліс (рис. 5.7). Рисунок 1.15 – З’єднання гальмівної трубки з робочим гальмівним циліндром. 7) Перевірити кріплення трубопроводів в тримачах (трубопроводи прокладені по лівій стороні днища кузова). Ослаблення або поломка
Переглядів: 311 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|