Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Логіка розв’язування рівнянь

 

Розглянемо задачу №212, ст. 48, [ 4 ]. Дослідити умовивід:

1) Якщо = х – 1, то х + 1 = (х – 1)2

2) х + 1 = (х – 1)2 тоді і тільки тоді, коли х2 – 3х = 0.

3) х2 – 3х = 0 тоді і тільки тоді, коли х = 0, або х = 3.

------------------------------------------------------------------------

х = 0 або х = 3 є коренем рівняння = х – 1 ?

 

Введемо позначення.

Нехай a - = х – 1, b - х + 1 = (х – 1)2 , c - х2 – 3х = 0 , d - х = 0 або х = 3

Побудуємо умовивід в загальній формі.

Використовуємо формулу . Перевіримо, чи . Знайдемо значення на наборі .

. Одержали, що формула не дорівнює тотожно одиниці. Умовивід не правильний. Правильний умовивід можна одержати, помінявши місцями компоненти імплікації у висновку.

(ДС)

Таку форму міркувань можна використовувати при розв’язуванні алгебраїчних рівнянь. При цьому, якщо хоч одна посилка містить імплікацію, то можуть з’явитись сторонні корені і потрібно робити перевірку. Якщо у всіх посилках використовувати еквівалентність, то одержимо такий правильний умовивід:

(ДС)

При використанні для розв’язування рівнянь такого умовиводу перевірка не потрібна.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм розв’язування задачі
  2. Алгоритм розв’язування задачі
  3. Алгоритм розв’язування задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  8. Аналогія величин і рівнянь поступального і обертального руху. Кінетична енергія обертання тіла
  9. Аргументація і пралогіка
  10. Визначення коефіцієнтів рівнянь лінійної регресії для багатофакторної задачі
  11. Графічний метод розв’язування задач лінійного програмування
  12. Діалектична логіка




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклади задач на логічний наслідок | Пригадуємо форму умовиводу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.