Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Психологія (гр. psyche – душа і logos – слово, вчення) – наука про факти, закономірності та механізми психічного життя людей і тварин.

З кожної вершини повинно виходити не менше двох гілок, причому кількість цих гілок не обмежується зверху, тобто на верхньому рівні їх може бути три, п'ять і більше. Крім того, обов'язково, щоб із кожної вершини виходила однакова кількість гілок.

Кожна гілка на кожному рівні ділиться на два відгалуження наступного, більш низького рівня.

Воно будується шляхом послідовного виділення більш дрібних компонентів на спадаючих рівнях.

Дерево цілей» використовується для аналізу систем, об'єктів, процесів, в яких можна виділити декілька структурних чи ієрархічних рівнів.

Кожна з цих прогнозних задач при необхідності розв'язується методом експертних оцінок.

Деревом цілей» називають граф – дерево, яке виражає відношення між вершинами – етапами чи проблемами, котрі дають можливість досягнути деякої мети. «Дерево цілей», вершини якого ранжируванні, тобто виражені кількісними оцінками їх важливості, широко використовується для кількісної оцінки пріоритету різних напрямків розвитку.

Деревом називається орієнтований граф, який не має петель і для кожної пари його вершин існує шлях для довільної іншої вершини. Тільки структура зв'язувального орієнтованого графа може виразити відношення тієї чи іншої ієрархії.

Графи можуть бути зв'язувальними, орієнтованими чи неорієнтованими, мати чи не мати цикли (петлі). Вибір тієї чи іншої структури графа визначається наявністю тих відношень між елементами, які він повинен виразити.

Графом називають фігуру, яка складається із точок (вершин), з'єднаних відрізками (ребрами).


Побудова «дерева цілей» вимагає розв'язання багатьох прогнозних задач, а саме:

· прогнозу розвитку об'єкта в цілому;

· формування сценарію прогнозної мети, рівня та вершин «дерева цілей», критеріїв та їх ваги в ранжируванні вершин.

У побудові «дерева цілей» необхідно відмітити такі умови:

· гілки, що виходять з однієї вершини, повинні створювати замкнуту множину;

· гілки, що виходять з однієї вершини, повинні бути взаємно виключними, тобто не повинно бути часткового збігання об'єктів, поданих двома різними гілками, що розгалужуються з даної вершини;

· «дерево цілей», що використовується для нормативного прогнозування, необхідно вважати сукупністю цілей та їх часток, тобто кожна вершина являє собою мету для всіх гілок, які з неї виходять.

За допомогою спеціальних методів вона виявляє особливості та закономірності розвитку психіки, функціонування її механізмів. ЇЇ завданнями є розкриття закономірностей і законів виникнення, розвитку і перебігу психічної діяльності людини, становлення її психічних властивостей. Психологія з'ясовує життєве значення психіки і сприяє підвищенню психологічної культури індивідів та суспільства. Здобуті нею знання спрямовуються на підвищення якості життя, рівня навчальної та професійної підготовки, поліпшення психічного здоров'я людей та гармонізацію їх взаємовідносин.


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  4. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  5. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  6. А. 5-7 день життя.
  7. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  8. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  9. Адаптації до паразитичного способу життя
  10. Адміністративне право як наука.
  11. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  12. Альдостерон та механізми ренін-ангіотензину




Переглядів: 559

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні розділи психології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.