Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості графічного зображення діаграм мови UML

Більшість перерахованих вище діаграм є в своїй основі графами спеціального вигляду, що складаються з вершин у формі геометричних фігур, які зв'язані між собою ребрами або дугами. Оскільки інформація, яку містить в собі граф, носить топологічний характер, ні геометричні розміри, ні розташування елементів діаграм не мають принципового значення.

Для діаграм мови UML існують три типи візуальних графічних позначень, які важливі з точки зору ув'язненого в них інформації:

· Геометричні фігури на площини, що грають роль вершин графів відповідних діаграм. При цьому самі геометричні фігури виступають в ролі графічних примітивів мови UML, а форма цих фігур (прямокутник, еліпс) повинна строго відповідати зображенню окремих елементів мови UML (клас, варіант використання, стан, діяльність). Графічні примітиви мови UML мають фіксовану семантику, перевизначати яку користувачам не допускається. Графічні примітиви повинні мати власні імена, а, можливо, і інший текст, який міститься усередині кордонів відповідних геометричних фігур або, як виняток, поблизу цих фігур.

· Графічні взаємозв'язки, які представляються різними лініями на площині. Взаємозв'язки в мові UML узагальнюють поняття дуг і ребер з теорії графів, але мають менш формальний характер і розвиненішу семантику.

· Спеціальні графічні символи, що змальовуються поблизу від тих або інших візуальних елементів діаграм і мають характер додаткової специфікації (прикрас).

Всі діаграми в мові UML зображаються з використанням фігур на площині. Окремі елементи - за допомогою геометричних фігур, які можуть мати різну висоту і ширину з метою розміщення усередині них інших конструкцій мови UML. Найчастіше усередині таких символів поміщаються рядки тексту, які уточнюють семантику або фіксують окремі властивості відповідних елементів мови UML. Інформація, що міститься усередині фігур, має значення для конкретної моделі проектованої системи, оскільки регламентує реалізацію відповідних елементів в програмному коді.

Дороги є послідовностями з відрізань ліній, що сполучають окремі графічні символи. При цьому кінцеві точки відрізань ліній повинні обов'язково стикатися з геометричними фігурами, службовцями для позначення вершин діаграм, як прийнято в теорії графів. З концептуальної точки зору дорогам в мові UML надається особливе значення, оскільки це прості топологічні єства. Окремі частини дороги або сегменти можуть не існувати поза дорогою, що містить їх. Дороги завжди стикаються з іншими графічними символами на обох кордонах відповідних відрізань ліній, тобто дороги не можуть обриватися на діаграмі лінією, яка не стикається ні з одним графічним символом. Як наголошувалося вище, дороги можуть мати як закінчення або терминатора спеціальну графічну фігуру – значок, який зображається на одному з кінців ліній.

Додаткові значки або прикраси є графічними фігурами фіксованого розміру і форми. Вони не можуть збільшувати свої розміри, аби розмістити усередині себе додаткові символи. Значки розміщуються як усередині інших графічних конструкцій, так і поза ними. Прикладами значків можуть служити закінчення зв'язків елементів діаграм або графічні позначення кванторів видимості атрибутів і операцій класів.

Рядки тексту служать для представлення різних видів інформації в граматичній формі. Передбачається, що кожне використання рядка тексту повинне відповідати синтаксису в нотації мови UML. В окремих випадках може бути реалізований граматичний розбір цього рядка, який необхідний для здобуття додаткової інформації про модель. Наприклад, рядки тексту в різних секціях позначення класу можуть відповідати атрибутам цього класу або його операціям. На використання рядків накладається умова: потрібний, аби семантика всіх допустимих символів була заздалегідь визначена в мові UML або служила предметом його розширення в конкретній моделі.


Читайте також:

  1. F) Наслідки демографічного вибуху.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. Pv– діаграма водяної пари
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  8. Аграрне виробництво і його особливості
  9. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  10. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  11. Анатомо-фізіолгічні особливості
  12. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.




Переглядів: 1657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Канонічні діаграми мови UML | Рекомендації по графічному зображенню діаграм мови UML

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.