Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модулі електронного підручника

Розглядаючи електронний підручник стосовно модульної системи навчання, можемо зазначити, що він повинен мати модульну структуру, за змістом кожного модуля має здійснюватись весь цикл процесу засвоєння навчального матеріалу, обов’язковою є також система поточного й модульного контролю.

Блоково-модульна організація навчальних матеріалів вимагає, що навчальний матеріал ЕП розбитий на логічні одиниці інформації, які називаються модулями. Модулі зв'язані між собою в деяку ієрархічну структуру, яка має вигляд дерева. відома всім ієрархічна структура подання навчального матеріалу в звичайних посібниках - розділи, параграфи, пункти, підпункти - сформована на основі критерію, що історично склався, розділення на закінчені смислові одиниці інформації відповідно до логіки природничо-наукового процесу пізнання світу. Можна запропонувати і інший критерій побудови ієрархічної структури - ступінь деталізації наочного матеріалу.

Сучасний ППЗ повинен містити такі модулі:

- електронний підручник

- електронний довідник

- тренажерний комплекс (комп'ютерні моделі, конструктори й тренажери)

- задачник

- електронний лабораторний практикум

- комп'ютерна тестуюча система

- система планування процесу навчання

Електронний підручник призначений для самостійного вивчення теоретичного матеріалу курсу і ґрунтується на гіпертекстовій основі, що дозволяє працювати за індивідуальною освітньою траєкторією.

 

Кожний тематичний модуль розпочинається з узагальненого змісту мовної, мовленнєвої, соціокультурної, загальнонаціональної компетенції, якими мають оволодіти користувачі в результаті вивчення теми. Це, свого роду, орієнтовані напрями навчальної діяльності. Як кількість модулів у ППЗ (в ППЗ для 7-го класу їх 8, а для 11-го - 6), так і їх тематика узгоджуються з вимогами чинної програми. Кожний модуль складається з п'яти уроків (як вже зазначалося, структура і основний зміст уроків повторюються в усіх модулях ППЗ для всіх іноземних мов), де кожний 5-й урок - контрольний, змістом якого передбачено здійснювати контроль/самоконтроль рівня навчальних досягнень з вивченої теми. Перше завдання кожного з чотирьох уроків - мовленнєва зарядка, мета якої полягає в актуалізації та активізації раніше вивченого навчального матеріалу з теми. її зміст пов'язаний з використанням ілюстрацій (фото, малюнків).

 

Відомо, що інформаційними засадами для здійснення спілкування в усній та писемній формах слугує текст (опис, фабула, діалог). У зв'язку з цим друге завдання кожного з 4-х уроків передбачає пред'явлення тексту (в 1-му та 3-му уроках тексти пред'являються на моніторі, а в 2-му та 4-му уроках пред'являються діалоги, начитані носіями мови). Зміст текстів надає користувачеві тематичну інформацію, передбачену програмою, а також в них презентується новий мовний (лексичний та граматичний) матеріал, який активізується в наступних вправах і завданнях. Тренувальні вправи та завдання кожного уроку забезпечують формування в учнів мовних навичок і мовленнєвих умінь в 4-х видах мовленнєвої діяльності. Вони виконують не тільки навчальну, але розвивальну, освітню та виховну функції. Варто зазначити, що зміст кожного тематичного модуля спрямований на забезпечення учня тим рівнем сформованості комунікативної (мовної, мовленнєвої, соціокультурної) та загальнонавчальної компетенцій, який визначено програмою.

 

Про лекції

Текст лекцій подається у вигляді модулів з ілюстраціями, виділеними

ключовими словами для глосарію і визначеннями, посиланнями на інші

сторінки курсу і джерела інформації в мережі Інтернет і повинен містити

короткі висновки по розділу. Кожний модуль повинен мати заголовок.

Про практичні заняття

Положення МОН передбачає індивідуальне виконання практичних

занять у дистанційній формі. До кожного модуля додається система завдань

різного ступеня складності перевірки.

Про тестування

При використанні тестування необхідне коректування традиційних

форм і методів організації навчального процесу. Можливість підвищення

оперативності і регулярності контролю припускає розбивку матеріалу

дисципліни, яка вивчається, на ряд навчальних модулів, що мають

самостійне значення в рамках усього курсу.

 

Організація кредитно-модульної системи навчання у вищій школі // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VKP/2009_9/V_9/st5.pdf

http://www.nbuv.gov.ua/Articles/crimea/2004/doc/205.pdf


Читайте також:

  1. G2G-модель електронного уряду
  2. Вектори рівні, якщо вони колінеарні, мають однакові напрями і рівні модулі.
  3. Впровадження систем електронного документообігу
  4. Елементи електронного видання
  5. Етапи впровадження системи електронного уряду за іноземним досвідом
  6. Етапи створення електронного підручника
  7. З історії розвитку систем електронного документообігу. Особливості впровадження електронного діловодства в Україні.
  8. Конфігурація Apache, додавання і налаштування модулів
  9. Лекційні модулі
  10. Мал. 1.2. Способи з'єднання модулів
  11. Методи державного управління (далі в цій главі підручника — методи управління) — це способи здійснення владно-організуючого впливу керуючих суб'єктів на керовані об'єкти.




Переглядів: 887

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи створення електронного підручника | Коаксіальне узгоджувальне навантаження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.