Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до ілюстраційних оригіналів

Оригінали повинні бути плоскими та мати гладку поверхню без дефектів (подряпин, проколів, заломів, згинів, забруднень, сторонніх надписів, тощо), які спотворюють зо­браження чи перешкоджають його сприйняттю. На поверхні оригіналів, призначених для відтво­рення фотографуванням, допускається наявність візуально помітного рельєфу, а на підкладці прозорих оригіналів подряпин, які не впливають на якість зображення під час відтворення оригіналу.

Формат оригіналів і масштаб їх відтворення повинні відповідати технічним мож­ливостям використовуваного устаткування та вимогам цього стандарту.

Формат оригіналу ілюстрації, який у виданні буде розміщений під край, повинен відпо­відати формату видання до обрізування з урахуванням масштабу відтворення мінус 2 мм з того боку, що виходить під край.

Масштаб відтворення непрозорих оригіналів повинен становити від 33 до 150 %, прозо­рих багатоколірних оригіналів — не більше 800 %, прозорих одноколірних оригіналів і оригі­налів з творів мистецтва — не більше 400 %, Під час відтворення багатоколірних прозорих оригіналів, призначених для випуску плакатів, що експонуватимуться на відстані більше 1 м, допускається встановлювати масштаб відтворення більше 800 %.

Формат оригіналів повинен бути наведений у міліметрах, масштаб відтворення—у відсот­ках.

Розміри полів непрозорих оригіналів повинні становити не менше 10 мм, прозорих оригіналів — не менше 3 мм.

Окремі оригінали, призначені для розташування на одному монтажі (формі), по­винні мати однакові характеристики (градаційний вміст, колірність і мінімальну та максимальну оптичну густину),

Конкретні кольори та тони на окремих оригіналах, що вимагають однакового відтворен­ня, повинні бути візуально однакові.

Допустиме відхилення оптичної густини на світлих ділянках оригіналів — ± 0,10, на темних ділянках — ± 0,20. Допустиме відхилення інтервалу оптичних густин на оригіналах — ±0,10.

Фотовідбитки повинні мати однакові глянець, структуру поверхні та товщину. Допустиме відхилення товщини — ± 0,5 мм.

Усі елементи зображення на оригіналі повинні бути візуально різкими. Зона роз­митого переходу в масштабі відтворення не повинна становити більше 100 мкм (на оригіна­лах з творів мистецтва — більше 50 мкм), крім випадків, коли нерізкість зображення вима­гається спеціально.

Оригінали повинні супроводжуватися даними про номери необхідних для їх відтво­рення друкарських фарб за каталогом фарб чи зразками відбитків, отриманих цими фарбами.

Ретуш на оригіналі повинна бути мінімальною. Кольоровий тон і структура поверхні ретушованих ділянок оригіналу не повинні впадати в око.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  12. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.




Переглядів: 1114

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до рукописних оригіналів | Вимоги до півтонових непрозорих одноколірних оригіналів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.