Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Розробка стратегічного бачення і місії фірми

Література

План

Тема 2. Задачі створення стратегії

2.1 Розробка стратегічного бачення і місії фірми.

2.2 Установлення цілей підприємства.

2.3 Розробка стратегії.

1. Ансофф И. Стратегічне керування: Сокр. пер. с англ. /Науч. ред. і авт. предисл. Л. И. Евенко. – М.: Економіка, 1989. – С. 67-232.

2. Виханский О. С. Стратегічне керування: Підручник. – 2-і изд., перераб. і доп. – М.: Гардарика, 1998. – С. 69-109.

3. Стратегічне планування / Під ред.Уткіна Э. А. – М.: Асоціація авторів і видавців «Тандем». Видавництво ЭКМОС, 1998. – С. 283-337.

4. Томпсон А. А.,Стрикленд А. Дж. Стратегічний менеджмент. Мистецтво розробки і реалізації стратегії: Підручник для вузів / пров. з англ. під ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовій. – М.: Банки і біржі, Юнити, 1998. – С. 46-107.

5. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посібник – К.: КНЕУ, 1999. – С. 94-119.

6. Економічна стратегія фірми : Навчальний посібник / Під ред. А. П. Градова. – 2-і изд., испр. і доп. – Спб.: Спеціальна література, 1999. – С. 132-163.

 

Стратегічне бачення необхідне керівництву підприємства, щоб зняти всі сумніви щодо довгострокових перспектив розвитку підприємства. Добре обґрунтоване стратегічне бачення - обов'язкова умова для забезпечення ефективного стратегічного лідерства.

Стратегічне бачення і місія підприємства завжди вкрай індивідуальні. Стратегічне бачення і місія як би відокремлюють одне підприємство від інших і наділяють його власними відмітними рисами, напрямком діяльності і шляхом розвитку.

Існує три аспекти у формуванні добре проробленого стратегічного бачення й обґрунтуванні місії підприємства:

· розуміння, у яких сферах бізнесу працює підприємство;

· пояснення стратегічного бачення і місії підприємства ясно, дохідливо і натхненно;

· своєчасне рішення, коли змінювати стратегічний курс і місію підприємства.

Бізнес підприємства визначається тим, які потреби необхідно спробувати задовольнити, а також технологіями, що будуть використовуватися, і функціями, що будуть здійснюватися при роботі на цільовому ринку.



Интернет реклама УБС

Опис стратегічного бачення, зв'язаного з місією підприємства, і доведення його до зведення всіх керуючих і працівників майже так само важливо, як стратегічний опис концепції бізнесу фірми і довгострокових цілей розвитку. Бачення і місія, виражені в чітких формулюваннях, повинні надихати службовців і служити серйозним пробуджуючим стимулом до більш якісного виконання покладених на них задач.

Вир нових подій і мінливі умови змушують менеджерів постійно переглядати перспективи і нинішнє положення підприємства, завжди перевіряючи, чи не час змінити напрямок розвитку і переглянути призначення фірми. Ключове питання полягає в тім, які нові напрямки розвитку варто обрати зараз, щоб бути готовим до змін, що ми передбачаємо в нашому бізнесі.

Тому, хто розробляє стратегію, необхідно оцінити ризики і перспективи альтернативних шляхів розвитку і прийняти правильні рішення, що сприяють успіхові підприємства в наступні роки.

Задача підприємця при визначенні місії фірми полягає в тому, щоб виявити момент, що коли з'являються можливості або погрози в навколишнім середовищі роблять бажаним перегляд довгострокового напрямку розвитку фірми.

Добре обґрунтована, правильно сформульована місія підприємства має дійсну управлінську цінність:

1) вона формує погляди вищого керівництва на довгострокові плани фірми по подальшому процвітанню;

2) знижує ризик недальновидного керування і прийняття необґрунтованих рішень;

3) виражає мети організації і служить співробітникам стимулом до гарного виконання роботи;

4) допомагає менеджерам середньої ланки сформулювати задачі, мети і прагнення відділу, сполучити основну політику відділів з політикою і напрямком розвитку всього підприємства;

5) полегшує підготовку організації до майбутнього.

 


Читайте також:

  1. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  2. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  3. Арбітражний збір та витрати сторін у Морській арбітражній комісії при ТПП України
  4. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.
  5. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  6. Бачення Меншикова
  7. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  8. Венчурні та лізингові фірми
  9. Види витрат фірми в короткостроковому періоді
  10. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  11. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  12. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольні питання по темі 1. | Визначення привабливості галузі і її перспектив по забезпеченню високого рівня прибутковості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.