Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Визначення привабливості галузі і її перспектив по забезпеченню високого рівня прибутковості

Ключові фактори успіху в конкурентній боротьбі

 

Галузеві ключові фактори успіху (КФУ) – це ті дії по реалізації стратегії, конкурентні можливості, результати діяльності, що кожна фірма повинна забезпечувати, щоб бути конкурентноздатної і домогтися фінансового успіху. КФУ– це ті фактори, яким фірма повинна приділяти особливу увагу, тому що вони визначають успіх (або провал) фірми на ринку, її конкурентні можливості, що безпосередньо впливають на її прибуток.

Визначення ключових факторів успіху фірми з обліком переважних і прогнозованих умов розвитку галузі і конкуренції в ній є найважливішою аналітичною задачею. Ті керуючі, хто неправильно оцінив вплив факторів на забезпечення тривалого успіху в конкурентній боротьбі, схильні орієнтуватися на помилкові стратегії або вибирати менш важливі для забезпечення конкурентної переваги мети.

Ключові фактори успіху в різних галузях різні. Крім того, вони згодом можуть мінятися в одній і тій же галузі під впливом зміни загальної ситуації в ній.

Основні типи КФУ:

1) КФУ, що залежать від технології;

2) КФУ, що відносяться до виробництва;

3) КФУ, що відносяться до реалізації продукції;

4) КФУ, що відносяться до маркетингу;

5) КФУ, що відносяться до професійних навичок;

6) КФУ, зв'язані з організаційними можливостями;

7) інші КФУ:

· сприятливий імідж/репутація фірми в покупців;

· загальні низькі витрати;

· вигідне розташування;

· приємні в спілкуванні, доброзичливі службовці;

· доступ на фінансові ринки.

 

 

Завершальним кроком аналізу галузі і конкурентної ситуації є оцінка ситуації в галузі в цілому і вироблення суджень про відносну привабливість або непривабливість галузі в найближчій і довгостроковій перспективі.

Якщо робиться висновок, що дана галузь є привабливої, звичайно береться на озброєння агресивна стратегія росту і розвитку, що припускає збільшення зусиль на розвиток продажів, здійснення інвестицій для поліпшення виробничих можливостей і відновлення устаткування, що необхідно для зміцнення конкурентних позицій фірми в перспективі. Якщо галузь і умови конкуренції в ній непривабливі, то найбільше успішно діючі фірми будуть виявляти обережність при інвестуванні, а також починати деякі кроки по захисту своєї конкурентноздатності в перспективі, і можливо, здобувати більш дрібні фірми, якщо ціна буде підходящою. Більш слабкі компанії можуть прийняти рішення про відхід з галузі або злитті з конкурентами. Більш сильні компанії можуть прийняти рішення про диверсифікованості в більш привабливі сфери діяльності.



Интернет реклама УБС

По загальному положенню, якщо в конкретній галузі існує перспектива одержання прибутку більш високої, чим у середньому по інших галузях, те цю галузь можна вважати привабливої. Проте буде помилкою поділяти галузі на привабливому і непривабливі в буквальному значенні. Привабливість відносна, а не абсолютна, і рішення про ті або інші шляхи розвитку залежать від спостерігача. Таким чином, привабливість галузі завжди повинна оцінюватися з позиції конкретної фірми. Галузі, непривабливі для компаній, що не працюють у них, привабливі для фірм самих цих галузей. Середовище галузі, не приваблива для слабких конкурентів, може бути притягальна для сильних.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  7. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка стратегічного бачення і місії фірми | Тема 4. Аналіз стану підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.