Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Тема 8. Виконання стратегії

План

8.1 Задачі стадії виконання стратегії.

8.2 Організаційна структура як об'єкт стратегічних змін.

8.3 Організаційна культура як об'єкт стратегічних змін.

8.4 Стратегічні зміни в організації.

8.5 Стратегічний контроль.

Література

1. Ансофф И. Стратегічне керування: Сокр. пер. с англ. /Науч. ред. і авт. предисл. Л. И. Евенко. – М.: Економіка, 1989. – С. 303-516.

2. Виханский О. С. Стратегічне керування: Підручник. – 2-і изд., перераб. і доп. – М.: Гардарика, 1998. – С. 110-138.

3. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегічний менеджмент. Мистецтво розробки і реалізації стратегії: Підручник для вузів / пров. з англ. під ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовій. – М.: Банки і біржі, Юнити, 1998. – С. 417-555.

4. Фатхутдинов Р. А. Стратегічний менеджмент: Навчальний посібник. – М.: ЗАТ «Бізнес-школа «Интел-Синтез», 1997. – С. 256-261.

5. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – С. 284-370.

 

Стратегічному керуванню приділяється дуже важливе місце в процесі функціонування організації при здійсненні обраної нею стратегії, тому що саме на цій стадії формуються умови для здійснення стратегії. Саме це в першу чергу є змістом того, що прийнято називати в стратегічному керуванні стадією виконання стратегії.

Тому важливу роль грає стадія виконання стратегії в процесі здійснення стратегічного керування організацією. У развитие цього положення варто звернути увагу на те, що виконання стратегії не відіграє роль пасивного стосовно прийнятої стратегії засобу її проведення в життя. Важливою особливістю стадії виконання стратегії є те, що на ній не тільки можуть бути створені труднощі в силу поганого виконання навіть дуже гарної стратегії: за умови гарного здійснення організація може одержати шанс на успіх, навіть якщо і були допущені помилки при виробленні стратегії. Природно, виконання стратегії повинне бути цілком орієнтоване на зміст стратегії організації. Однак гарне виконання стратегії має здатність компенсації негативних наслідків, що можуть виникати при здійсненні стратегії через наявних у неї недоліків або ж у силу появи в середовищі непередбачених змін.



Интернет реклама УБС

 

8.1 Задачі стадії виконання стратегії

 

Аналіз діяльності фірм, що успішно реалізувала свої стратегії, показує, що вони у своїй діяльності додержувалися наступних правил.

По-перше, мети, стратегії і плани були добре доведені до працівників для того, щоб домогтися з їх боку не тільки розуміння того, що робить фірма, але і неформального залучення в процес виконання стратегій, зокрема вироблення в співробітників зобов'язань перед фірмою по реалізації стратегії.

По-друге, керівництво не тільки своєчасне забезпечувало надходження всіх необхідних для реалізації стратегії ресурсів, але і мало план реалізації стратегії у виді цільових настанов і фіксувало досягнення кожної мети.

 


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  6. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  7. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  8. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  9. БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.
  10. Базові конкурентні стратегії Портера
  11. Базові корпоративні стратегії
  12. Базові стратегії і стратегічні альтернативи

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Корпоративні стратегії відновлення, економії і реструктуризації портфеля | Функції вищого керівництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.